mandag den 4. januar 2016

Glædelig bag-jul. Var pakkerne både bløde & hårde ?

Uh... så er det nye år startet. Julen er overstået og nytåret skudt af. Jeg håber julen var god for mange og at alle fik stort set det de ønskede sig.

Personligt fik jeg stort set alt det jeg havde ønsket mig, hvilket jo er super dejligt. Noget skulle byttes, men kun til en anden størrelse.

Jeg indrømmer gerne, at jeg ikke var i den helt store julestemning, men hvem var det når frosten & sneen lader vente på sig? Det er svært at tænke på jul når det er 9-10 gr og mega regn. Det var også første år vi ikke havde pyntet op derhjemme. Jeg gjorde det ikke af den simple årsag, at ham den lille hiver alt ned. Som i ALT!!!
Jeg orkede ikke at sætte diverse jule ting, nisser og adventskrans op for at skulle kunne sætte tingene på plads minimum 7 gange pr dag fordi ham den lille har været der. Eller skulle sige nej 117 gange fordi han vil pille i lysene på kransen. Næ det må vente til næste år. Lillebror forstår det alligevel ikke og storebror overlever, at vi ikke har i år.


Nu er det hele jo så overstået og der tages hul på et nyt år. Jeg går og tænker lidt over hvad jeg gerne vil have at 2016 indeholder. Mere om det i et andet indlæg....


 Glædelig bag-jul !

Ingen kommentarer: