onsdag den 23. december 2015

Noget må ske... for det her holder ik en meter!

Jeg synes det føles, som om jeg kører rundt i samme suppe hele tiden - beklager men bloggen fungere jo lige så meget som ventil for mine tanker som så meget andet.

Det, at komme i form og tabe de skide kg kører bare mega trægt. For hulen da! Jeg kom godt igang med en aktiv uge hvilket var skønt. Masser af endorfiner til hjernen og jeg kunne føle det på kroppen og se det på vægten. Yeah..
Så fuldte lige en uges sygdom (ikke mig, men min kære kæreste og han er jo en af de her mænd som får en helt anden influenza end vi kvinder. Nemlig den som er dødelig.. ha ha), som gjorde at jeg ikke havde ekstra tid og overskud til at holde træningen ved lige. Bum - haps sagde kroppen lige og smurte så lige lidt over 1 kg rundt omkring på kroppen. Hovedesagligt dog på maven.
Ja jo.. der er også sneget sig noget ind på røven, hvilket jeg ikke klager over.

Nu er det ny uge og kæresten er endelig frisk igen. Næste udfordring er, at denne uge jo lige indeholder jul og juledage, men jeg har fået brændt lidt af her inden jul, og har booket hold på søndag (27/12) og så må jeg snige lidt gåture ind undervejs. Det er hvad det bliver til lige nu.


Næste skridt bliver at overgå til LCHF igen. Jeg må simpelthen udelukke alt ris, brød og pasta samt kartofler igen. Jeg har haft undgået det lidt men ik konsekvent. Det er jeg nød til at prøve for en periode. Jeg har gjort det før og det var nu ikke dårligt. Jeg oplevede, at jeg havde svært ved at holde igen med fedtet så jeg tog lidt på, men jeg er nød til at forsøge og så denne gang holde øje med fedtet.
Jeg har eller indtil nu haft tastet ind i Lifesum appen (ik som LCHF) og har holdt mig på 1200-1300 (mest 1200 og højere de dage jeg har haft trænet), men alligevel kan jeg se at maven er vokset. Jeg er ikke gravid, så det er ikke grunden. Jeg VIL af med de skide fucking kg og jeg KAN!

Så det er op på trænings hesten igen og igang med anderledes kost som bliver programmet de følgende uger. Jeg kommer til at tage at tjek om en uges tid for at se tilbage på hvordan den første uge er gået.
Jo jeg spiser nok kartofler (de brune) juleaften og jo jeg kommer også til at spise den klassiske risalamande, men jeg vil undgå de hvide kartofler og lade være med at spise af konfekten og så må det bare være sådan lige nu og om det først bliver 120% fra næste uge gør heller ikke noget.
Jeg er igang og det er det vigtigste.





Ingen kommentarer: