tirsdag den 8. december 2015

Av.. av.. AV....min røv!!

Hold nu fast hvor man får af vide af kroppen hvis man ikke har trænet effektivt i et godt stykke tid. Eller med andre ord - når man ikke er i ordentlig form!

Crazy - jeg var til en god omgang bodyfit time i Fitness World i weekenden og er stadig øm her flere dage efter. Nu gav jeg den også gas og gjorde mit bedste for at følge med tempoet og holdet. Ingen tvivl om at de var vant til at komme der hver lørdag - that's for sure, men det skulle ikke holde mig tilbage for at give den en skalle.
Jeg forsøger altid at gøre mit bedste for jeg synes det er tåbeligt at stå på et hold man har booket, mødt op til for så at kun yde en brøkdel af det man kan. Hvem gider det?

Plus instruktøren kiggede på mig og sagde : "du har for lidt vægt på kære du siden du kan stå der og flå i vægtstangen med det tempo".. he he.. ups på med lidt mere vægt!

Men fed time. Jeg havde mit pulsur på og startede også ud med at tænke "øh.. ender jeg med at have forbrændt noget overhovedet", men men.. jeg ramte fint de 500 kcal på selve trænings timen og endte på 680 kcal inkl udstrækning, afkøling og 1000 m på romaskinen.

En hvile dag og så ellers lidt kettelbell aften træning derhjemme. Dejligt med ømme lårbasser lige at vække dem til live igen ved at lave dejlig mange squats og lunges. JO TAK!

Træning på jobbet dagen efter hvor jeg dog havde mest fokus på overkroppen og trænede ikke ben. De trængte til en lille pause efter weekenden og hjemmetræningen.
I stedet opdagede jeg til bodyfit timen at jeg skal have lidt mere styrke i mine skuldre / overkrop for jeg var klart svagest i øvelser med vægt over hovedet.


Sådan ser jeg ud efter en omgang tidlig morgen træning og med en temmelig øm krop ! ha ha ha.. flot som bare fanden ikke.. muha ha ha..

Ingen kommentarer: