fredag den 13. maj 2016

Damn... endnu en uge fløj afsted! what...



Say what.. blev det lige fredag igen?

Jeg er virkelig dårlig til at få blogget ofte hva.. ikke med vilje. Det er mest pga mangel på tid...tid.. tid og atter tid. Jeg synes døgnet har for få timer. Shit.

Vores hverdage er hektiske og fyldt op til randen med aftaler. Enten så er det den ene som træner eller også er det den anden. Der er blevet rykket lidt rundt, så jeg endelig har mulighed for at træne 2 gange på hold om aftenen. Det har været skønt! De sidste 2 uger har jeg haft mulighed for at tage spinnings timer 2 gange pr uge. Top luksus. Jeg er fan af spinning. Det er ikke en sportsgren som jeg får ondt af (fordi man ik overbelaster noget), samt jeg får svedt godt igennem.
Jeg var bedre til at træne mit Jillian M i sidste uge end jeg har været i denne. Sidste uge fik jeg trænet det 2 gange og spinnet 2 gange, så det var en ok aktiv uge. Derudover fik jeg gået et par ture, men det var jo også helligdag, samt jeg havde taget fri en dag. Det betyder, at jeg spiser anderledes plus vi var ude hos gæster og hyggede vist lidt for meget selv derhjemme de andre dage.
Dvs at det nok blev pænt udlignet.

Denne uge har jeg ”kun” fået cyklet 2 gange, og gået en enkelt lille aftentur. Nu er det jo fredag og jeg ved at jeg intet få lavet idag. Tilgengæld vil jeg træne lidt hjemme i morgen og søndag, for jeg tror ik jeg når at komme med på nogle hold i weekenden.

Mandag holder vi fødselsdag for storebror for familien, så ved ikke helt om jeg når at få trænet der. Der skal ryttes op, bages kage & boller osv. Vi får se.

Jeg burde VIRKELIG nok smide min vægt ud!

For det første bruger jeg den alt for ofte – for det andet, så ved jeg jo godt rent logisk at den ikke er retvisende. Idag var endnu et eksempel. Jeg havde taget 700gr på ifølge den hvilket jeg ikke tror på er realistisk, eftersom jeg bedre kunne lukke en top (som jeg ellers har kæmpet med at lukke) og mavedellen over et par stramme bukser ik var helt så stor som den plejer at være.
Er jeg så happy.. jeg er da glad for det, men jeg er ikke helt happy endnu. Jeg ved ik engang om jeg nogensinde bliver det. Jeg har aldrig rigtig været helt 120% happy over min figur. Mega dumt eftersom jeg ikke burde klage.

Denne weekend skal vi have gæster lørdag, hvilket byder på god mad og ja et par glas vin og det vil jeg nyde. Idag er det dog fredag og solen skinner. Jeg har en kjole på, som vist er 10 år gammel og jeg kan stadig passe den. Jeg kan ikke beslutte mig om jeg skal gå med den positive tanke, som lyder ”fedt! Det beyder at du ikke er så meget større end da du vejede 6 kg mindre”... eller om det skal være den negative tanke som får overtaget. Den lyder sådan her ”.. suk.. det betyder jo bare at jeg for 10 år siden troede jeg så tyndere ud end jeg gjorde”. Dum tanke ik... jeg ved det. Jeg siger heller ik at den har fået lov til at fylde mest, men den er der og det var mere det jeg ville fortælle.

Kæresten synes jeg så godt ud og jeg vil bruge dagen på at tænke samme tanke! Nemlig at for syv søren da osse.. jeg ser da knald godt ud!!!

 GOD FREDAG !!



Ingen kommentarer: