fredag den 16. september 2016

September - halvvejs igennem!

Jeg er bare slet ik klar til at det bliver efterår. Eller vinter for den sags skyld. Jeg er det ihvertfal ikke i skrivende stund.
Det ender nok med at jeg bliver klar... eller rettere sagt dagene går, så i princippet kan jeg ikke forhindre at efteråret kommer for jeg kan jo ikke stoppe tiden.

Hvilket ellers ville være enormt behageligt og temmelig praktisk nogle gange. Ex når jeg er max presset på tid og på vej ned for at aflevere unger, og imens jeg bakker ud kommer i tanke om at jeg har glemt noget (som jeg SKAL have med på job som ex min laptop... dåååå) for så at vende om. Dette resultere ALTID i at jeg så er for sent på den.

Med andre ord - der gad jeg godt lige stoppe tiden så de ekstra minutter det tager at hente tingene og komme af sted igen. I realiteten bør jeg nok bare snart lære at komme tidligere ud af døren så det hele ikke er presset til alle sidste minut.
Tja.. det bør jeg vel - i en alder af 36 år har jeg stadig ik lært det. Jeg begynder at tvivl på at jeg nogensinde lære det, men man kan jo håbe...eller drømme om det.

Jeg gad også godt stoppe tiden - den for alle andre, snuppe mig en lur og så tiden igang igen når jeg lige havde nået at sove lidt. Føles som jeg ofte er i konstant søvnunderskud, men lillebror vågner også stadig min 1 gang pr nat. Andre gange oftere. Jeg GLÆDER mig til en sammenhængende nattesøvn. De sidste 2 nætter har vi været heldige at han har sovet igennem og først grædt omkring kl 06, men jeg tør slet ikke tro på at det er nu han for real sover igennem.
Det betyder dog at man trods alt er det friskere når man vågner. Nøj hvor det bliver godt!

Eller når jeg kigger på mine skøre umulige lækre unger og ser hvor store de er blevet.

Det med ingen ordentlig nattesøvn er også med til at jeg tænker "no more kids". Jeg skal dælme ik til at starte forfra med ik at kunne sove mere end max 2,5 time af gangen. No way!
Babyer er søde, dejlige, nuser og det er på sin vis dejligt at rende rundt med stor mavse og en babyklump in the making, men jeg sætter dog også stor pris på at kunne være aktiv igen. Jeg kunne i begge mine graviditeter ikke få lov til at være helt så aktiv som jeg havde ønsket, uden at kroppen svarede igen med en røvfuld plukveer. Så ikke flere børn til os.
Der er også det praktisk aspekt i det som logistik, hus og bil så næste familie forøgelse må blive af en 4-benet art.

 Source: pinterest.com




Ingen kommentarer: