fredag den 17. april 2020

Påskehyggen blev lidt anderledes i år

Vores påske i år blev anderledes end de forgående år, men det tænker jeg er fælles for 96% af den danske befolkning.
Jeg vil ikke sige, at vores påske i år blev en dårlig en. Vi fik ikke set dem vi gerne ville, men vi hyggede i stedet super meget selv, og det er der jo også en del rart i.

Jeg er ved at være klar på at se andre mennesker igen (her tænker jeg på venner, men også kollegaer kunne være hyggeligt), eller komme ud og opleve ting i det offentlige rum.
Som skrevet om før, så var jeg meget nervøs i starten om hvordan det skulle gå, men det er gået over al forventning og vores familie kunne i den grad godt bruge et tempo som blev sat helt ned og hvor vi virkelig fik tilbragt tid sammen.

I påsken var vi 2 dage i skoven og lave bål. Det er bare så super hyggeligt med bål og natur.
Vi kom til at snakke om hvorvidt ens forældre havde gjort det med os som børn, for min mand roste mig for at jeg fandt på det, og at vi gjorde det sammen som familie. Han sagde, at han aldrig selv ville have fundet på det, samt at de aldrig i hans opvækst havde gjort det.
Det har jeg nu heller ikke min opvækst, men jeg er fan af skoven og naturen, samt det at der er højt til loftet, fuglene pipper, der er et væld af farver samt masser af frisk luft.
Jeg tænker nogle gange, at jeg (vi) burde bruge skoven mere end vi gør, men sådan er det nok med så mange ting. Man kan ikke det hele og selvom vi elsker skoven, så er jeg ikke den som er i skoven her weekend eller ved hver given lejlighed.
Dog sætter jeg utrolig stor pris på at bo tæt på skoven 😊 Det gør at vi får brugt den oftere end hvis vi skulle køre langt for at komme dertil.





Ingen kommentarer: