torsdag den 11. juni 2020

Det går lidt imod hinanden...

Jeg ved ikke om jeg er det største, men jeg er ihvertfal et kæmpe madøre og når man så også gerne vil have en slank figur, så kan det virkelig til tider være "lidt op af bakke". 😆

Det er ikke fordi jeg er sulten altid, men jeg tror næsten jeg kunne spise altid... 😂

Det som er lidt op af bakke er, at jeg spiser for meget. Definere for meget - jo for meget i forhold til at jeg gerne vil have den slanke figur. Endnu slankere end den er nu.
Total kvinde ting.. at man gerne vil have andet end man har. Det kommer nok ik til at ændre sig. Jeg er ikke super utilfreds med min figur, men som så mange andre, så vil jeg gerne have andet end det jeg har. Total klassisk kvindeting.

Det her med at være et madøre, og ikke få rørt mig mere på end dag end hvad jeg gør, betyder at jeg skal tænke over hvor meget jeg putter i munden. Det er det som kan være super irriterende for mig.
Jeg er ikke sååå god til at være sulten.Jeg vil helst bare spise når jeg er sulten.

Det kan bare ik helt lade sig gøre. Jo hvis jeg vil veje mere end jeg gør. Man siger jo så, at hvis jeg trænede mere eller bevægede mig mere, så ville jeg også kunne konsumere mere.
Lyder lækkert. Jeg får ellers trænet 2-3 gange pr uge og rider 2 gange. Så det betyder 1-2 dages fri. Det er ikke meget og det burde være nok.

Meeeennn.... jeg hygger for meget på mine weeekender. Ikke i løbet af dagen, men om aftenen. Hvis jeg nu skar det fra, så ville jeg klart se en større fremgang. Det er nok det, som er så pokkers svært, for jeg har ikke lyst til at skære min hygge fra, og samtidig kan jeg brokke mig til mig selv over det ik går hurtigere med vægttabet.
Jeg ved godt selv hvad der skal til og hvad jeg kunne gøre.

Det er helt klart noget jeg selv vælger. 😊

Så hvilke valg vil jeg så tage? Jeg vil tage det som hedder leve livet !!

Billedet er fra pinterest.com

Ingen kommentarer: