tirsdag den 16. juni 2020

Udlandsrejsen bliver jo ikke i år

Altså bare fordi vi ikke kommer udenlands i år, betyder jo ikke at vi ikke kommer til at få en skøn ferie.
Hvordan ferien bliver afhænger af os selv, og en smule af vejret. Eller selv med en ferie kun med regnvejr, så kunne man helt sikkert godt få en god ferie ud af det.
Det er bare sådan at en sommerferie for mig dog trods alt er mest en med varme... Sommer = varme.
Ihvertfal i min optik.

Lille DK kan man ikke altid vide sig sikker på varme. Vi har haft et lidt blandet forår, og så har det nu alligevel været et ret så varmt forår.
Jeg kommer blot til at sammenligne med hvordan vejret var for 2-3 år siden.

Indtil videre har der været en hel del lune dage. Vi har da nydt et par aftenerne udenfor på terassen. Det har også hjulpet at vi har fået en terasse varmer. Den er skøn at have, for den forlænger lige tiden man kan sidde ude.

Ej man kan ikke helt sige, at det har været en dårlig sommer i år. Igen - jeg får bare sammenlignet med den sommer hvor det var nærmest 28 grader fra starten af maj til slutningen af august. 😄

Om ikke så mange uger så står den også på 3 ugers sommerferie for vores vedkommende. Det er 2 eller 3 gang hvor jeg holder 3 ugers sommerferie. Det er bare noget som spiller. Shit det er skønt. Så når man rigtig ned i gear og føler virkelig at man har ferie.

Vi har kun fået booket en hytte på en campingplads noget af ferien (en lille uges tid), men det er også helt ok at der ikke endnu er flere planer som er fastlagt. Sålænge noget af ferien er planlagt, så kan jeg leve med at skulle være spontan ang. resten.

Jeg vil gerne ud på en lille sejltur ned af gudenåen i kano med ungerne, men det er ikke booket endnu, for vi er desværre ikke helt så meget for at sejle i regnvejr.
Yes - indrømmet ... det kan man sagtens, men det gider vi ikke. Ingen af os, så derfor venter jeg med at booke dette til vi når ferien og kan se bedre på vejrudsigten om hvad der forventes.

Derudover skal der jo være plads til stranddage og udflugtsture hjemmefra, så det skal nok blive dejligt. Når vi nærmer os, så begynder jeg som sagt at planlægge mere detaljeret hvad vi skal.





Nå men det, at vi ikke kan komme udenlands, gør jo ikke at man ikke kan drømme sig væk i smukke billeder fra andre lande.. vel?? 😀😃






Ingen kommentarer: