mandag den 29. juni 2020

Havde vi dog bare haft lidt flere penge

For havde vi dog bare haft lidt flere penge, så var en af min drømme gået i opfyldese.

Hvilken en?? Den som jeg har haft siden jeg var barn, nemlig den med at blive hundeejer.

I disse corona tider hvor man arbejder hjemmefra (eller jeg gør stadig), så ville det være super oplagt, at erhverve sig en hund fordi man dermed kunne træne den og lære den at kende mens man jo er hjemme 24/7. Er det ikke noget med at mange køber hund i deres 2-3 ugers ferie? Fordi man netop skal være hjemme med den i starten. Det mener jeg.
Altså jeg er ikke sikker, og jeg har heller ikke sat mig ind i det for som skrevet, så er økonomien ikke rigtig til det lige for tiden. Øv øv

Dog håber jeg kraftigt på, at min drøm nok skal gå i opfydelse på et eller andet tidspunkt, og helst mens ungerne stadig bor hjemme. Det ville være så dejligt for dem at have en hund. Det ville i det hele taget være rigtig godt for vores familie at have en hund.
Men men... det må vente lidt endnu.

Hver ting til sin tid....


Ingen kommentarer: