fredag den 5. marts 2021

Fredags favoritter og planer for weekenden #16

 Yeah.. vi får gæster !! Det har vi ikke ellers haft i flere måneder. Det bliver så hyggeligt ! Jeg top glæder mig. Det er min mands kusine og hendes mand. Ej men altså - venner i real life. 😁😍 Det bliver så godt.

Noget andet som bliver godt, er den ridetur i skoven jeg har planlagt her i morgen lørdag. Endelig er vi ude af vores karantæne periode, og jo jeg var på skovtur med bassen sidste weekend, men når vejret er solskin så må vi ud. 

Derudover red jeg undervisning denne uge for første gang i 3 måneder. Der var nogle ting som lige skal "rides til igen", men ellers så var vi bare så gode, og nøj hvor var det skønt at få undervisning igen. Min underviser virkede også super happy for at vi kunne komme igang igen. Jeg har lidt planer om en undervisnings time igen i næste uge, og så ellers lige en uges pause, så vi rigtig kan få nået at øve på noget af det vi gennemgår. 


Søndag er det hundetræning igen. Jeg er spændt på hvad vi skal lære denne gang. 

I løbet af ugen fik jeg denne skønne smoothie - den ser måske utrolig syndig ud, men den er nu lavet på skyr, frossen spinat, banan, vand og kakaopulver - og nej det er ikke det kakaopulver med sukker i, men det man bruger til ex at bage med. 


Jeg har snacket for meget, og nu vil jeg forsøge at hjælpe mig selv lidt på vej, så de dage hvor sukkertrangen virkelig er der og rykker i en, så vil jeg snuppe en af disse lækre dadel kugler jeg fik lavet forleden. Det er blot dadler uden sten (naturligvis.. haha), mandler, kakao pulver, lidt havregryn og en lille bitte smule olie, og så ellers rulles sammen.


Jeg forsøger at spise sundt, da foråret er på vej og det betyder lidt mindre tøj på kroppen. Ihvertfal mindre end de tykke vintertrøjer man ellers har rendt rundt med. Min morgenmad forleden, var denne helt fantastiske farvepalette og 2 æg ved siden af. 

Er den ikke en fryd for øjet? 😍


Eller så håber jeg du får en skøn weekend !


Ingen kommentarer: