fredag den 27. juli 2012

Hjælp fra en venlig sjæl & mini roadtrip...

Juhuuuu.... Endelig var jeg så heldig at få hjælp fra en venlig sjæl mht hvordan man lægger billeder ind!!!
Damn jeg må have fremstår som mega blank !?!! Der er jo en fin lille boks ovenfor i indlægget hvor man bare kan trykke. Flot :-) men hertil skal nævnes at jeg ik kunne få den frem på min arbejds pc. Den må have haft en form for blok. Ikke desto mindre vil jeg snarest få afprøvet det.

Til min store ærgelse (eftersom jeg lige har opdaget og derfor naturligvis helt ivrig efter, at gøre det NU), sidder jeg så med ipaden på skødet og der ligger billederne jo ikke. :-(
Er ikke engang i nærheden af en pc lige nu. Hvorfor ?
Too.... Fordi at kæresten og jeg er afsted på et mini roadtrip... En sviptur til Skagen da et vennepar inviterede. Tja hvorfor ik ????
Nu er det så lige at Skagen er knap 400 km fra hvor vi bor, så det er jo ikke noget man bare lige gør på 30 min.

Ikke desto mindre pakkede vi glad bilen med ALT for meget tøj (vi skal være der fra fredag til søndag ) og drog afsted. Kl er 20.30 og vi har godt 130 km endnu så det bliver en lidt halv sen fredag.
Til gengæld venter gode venners selskab, god mad, vin og nok en smule kulturelt eller om ik andet et par gode gåture.

Det var min tanke at have fikset nogle spændende cupcakes / muffins og taget med, men var først i seng kl 01.30 igår, så det blev desværre ikke til mere end tanken. Dog regner jeg at lave et comeback og smække noget sammen i morgen. Nok en lånt opskrift fra en af de andre blogs jeg følger.
Billede følger...

Nu tilbage til kæresten som jo ikke skal sidde og kede sig under køreturen. Den dejlige mand. Forresten er jeg lykkelig over at have hele 2 fantatiske mænd i mit liv. Den ene godt nok 4 mens den anden er 44 år :-) Turen er uden sønnen, som er på ferie hos far. Hvem jeg heldigvis har et super forhold til efter vores skilsmisse. Et helt andet emne, men hold da op hvor findes der desværre mange folk derude som gør det svært for hinanden.
Eller går til helt ekstreme yderligerheder og ligefrem skyder ekskonen. Forstår det ik... Virkelig ik. Til hvilken nytte. I min verden er de afstumpede personligheder som burde tænke på andre end dem selv.

Vi skal huske på at være gode ved hinanden. Nyde hinanden og dette liv! Vi har kun dette og inden vi får set os om, så er det ovre ;-)

Ingen kommentarer: