tirsdag den 17. juli 2012

Kage drømme og slanke feber

Nu har jeg ellers brugt de sidste par dage på at "hoppe" lidt rundt på andres blogge og se hvad de blandt andet skriver om, men en ting jeg stadig undre mig over er dette: Hvordan formår de fleste at forblive slanke med alt det mad og kage de laver????!
Spiser de det slet ikke selv eller?
Jeg simpelhent elsker mad. Virkelig ELSKER mad!!! Jeg vil aldrig komme til at lide af anoreksi. Det ligger simpelthen ik til mig. Hvorfor benægte mig selv al den fantatiske lækre mad? ikke at jeg har fordomme eller noget imod de piger som kæmper med dette. Jeg siger bare, at jeg ikke har den vilje styrke der skal til, for at spise så lidt :) Så kan man jo have sine meninger om det eller ej. Det står andre frit for.
Nå men det var nu ikke det som undrede mig mest. Nææhh det var hvordan de er slanke, tynde og "smalle", stortset alle dem hvis blogge jeg er stødt på.
Jeg er blevet inspireret til så meget lækkert mad og kager på det seneste, så hvis jeg bare skulle lave lidt af det, ville det stadig have en indflydelse på min vægt.
Ex så har jeg her de sidste par dage lavet 2 kager.
Den ene med succes, den anden med knap så stor succes. Ikke desto mindre synes jeg dog at kunne fornemme, at vægten er gået op.
Hertil skal lige nævnes, at jeg jo ik hat spist alle kagerne selv. Nope har naturligvis smagt på dem. Hvordan skulle jeg ellers kunne bedømme dem, men 1 stk af hver burde jo ikke gøre det store???? Hmmmm.... Jeg må vel acceptere "konsekvenserne" .... Om jeg så er tilfreds med det eller ej...

Igår blev der trænet lidt for modspil til kagerne, idag er hvile dag med en meget kort cykel tur i lunte tempo, så i morgen må der vel hellere planlægges lidt mere ind i programmet når jeg planlægger at lave en ny kage variation. Heldigvis er vi på ferie hos svigerforældrene, så der er lidt flere munde til at prøvesmage og dermed ik for meget som skal ende med bare at blive smidt ud. Sidste uge havde vi hyggeligt besøg af 2 teenage piger, som heldigvis var temmelig glade for kager :) just my luck ;)

Imorgen skal der prøves nogle cupcakes regner jeg med. Er dog fristet til både dem og en kage med lidt frugt mouse fyld....uhmmmm ...
Regner med at ligge billeder ud en af dagene, for de få kager som allerede er blevet afprøvet.

Eneste minus ved at være hos svigerforældrene er, at jeg ikke selv står for madlavningen. Dette kan jo både være godt og skidt. Godt fordi man kan blive vartet lidt op, skidt fordi man ik kan få mulighed for at afprøve nye opskrifter.
Vi får se.... I morgen skal der prøves kage/kager ...
Er det underligt hvis man allerede nu glæder sig??? Hihi

Ingen kommentarer: