mandag den 16. februar 2015

Fastelavn er mit navn...

Skal du til stor fest i weekenden, eller har du allerede måske været? Knægten ville være pirat så vi havde gang i det store farvelade show i morges og lavede skæg, sår og blå øjne.

Moren her - tja.. kan man være klædt ud som "flødebolle i eget skind" ? fnis..

Jeg havde været god og spist sundt, samt spinnet 3 gange og redet 2 så jeg havde fået høvlet 1 kg af vægten. Yeah - det var fedt og mega motiverende. Spol så lige frem til sidste uge. Besøg hos sviger og en weekend tur i det svenske med gode venner.
Lad mig bare sige, at jeg er glad for at vi var ude og gå en god lang tur i skoven mens vi var i sverige! Dog skulle jeg nok have indsat flere km på den konto, for det var ik nok kontra hvad vi konsumerede.
Så vægten - den er tilbage til at hedde .. vent... OVER 62kg.
Hvilket jo er temmelig træls. Føles lidt som om man er kastet 10 uger tilbage. Faktisk er min vægt øgning for sidste uge ligeså højt (højere faktisk) som da jeg havde været 1 uge på All inclusive.

Så back to basic! Ugen her lyder på grøntsager, grøntsager og flere grøntsager.

Oveni hatten sidder jeg med en hals som føles som om vi er i sahara. Av av.. Jeg er øm i kroppen (jeg kan dog ik helt gennemskue om det er pga de 25 armbøjninger jeg tog i weekenden eller om det er real sygdom), halsen er ligeså smal som et nåleøje og har begrænsninger for hvad det lader passere. Hovedet er træt og pt må jeg sige at motivationen for at spinne i aften ik er super høj.

Jeg har endnu ikke booket noget for kæresten skal spille squash kl 20 og med 2 unger og aftensmad, putning osv så kan det blive en smule presset, men lad os nu se. Det kan jo være det lader sig gøre.

He he.. jeg havde helt glemt hvor mange muskel grupper man bruger ved armbøjninger :-) Jeg er øm i mine brystmuskler, arme & mave muskler. Fedt... Tog 10 af dem på tæer og 15 på knæerne. Er jo langt fra i top form så de 35-40 stk jeg kunne tage på tæer er der langt op til.. he he.. men så har man jo et mål at gå efter.

Nøj - vi er midt februar og forleden dag slog det mig.... Lige om lidt skal mindstemanden starte vuggestue og jeg skal tilbage på jobbet. Shit !
Ved ikke helt om jeg er klar til at han skal derned og omvendt vil han elske det. Specielt når vi når dertil og han dermed er 10-11 måneder. Der er de klar på at have lidt flere på eget alderstrin omkring sig og som regel er mødrene klar til lidt mere hjerne aktivitet end lige om hvorvidt baby snart skal puttes, spise eller have "ny røv" som jeg kalde bleskift.


Espresso.. lige hvad jeg har brug for idag!

Ingen kommentarer: