mandag den 2. februar 2015

Motivations billeder!


Nyt år - nye mål??

Jeg ville på sin vis gerne sætte mig mål for dette år, men de bliver ret så langsigtede og nok ik helt så præcise. Det overordnede mål bliver at få kroppen tilbage til hvad den var inden. Der er sgu lang vej endnu. Suk... Jeg kæmper med motivationen for at komme afsted og igang. Jeg skrev til en veninde den anden dag omkring dette - hendes svar var "tænk ikke så meget på det. Når du starter på arbejde igen så er du så stresset at det nok skal komme af sig selv. Plus husk på hvor aktiv du plejer at være og hvor meget du holder af at være aktiv".

Det med at være aktiv - true. Det med at det nok skal klare sig selv.. det ved jeg ik lige om passer for når jeg er stresset så tager jeg bare endnu mere på.

For pokker jeg har en "umulig" baby... jeg har en af dem som ik kan underholde sig selv mere end 5 min af gangen, og selvom jeg skriver hurtigt så kan jeg dog endnu ik lave indlæg på kun 5 min.
Han er jo skøn og nuser osv, men hvad angår at få lavet andre ting end underholde ham, der er han ret så umulig.

Det influere på min "egen tid" til både træning, blog skrivning og bare det at "sidde og stirre ud i luften" (hvis det var det jeg ønskede).

Lidt motivations billeder:







Ingen kommentarer: