onsdag den 4. marts 2015

Sygdom på matriklen!

Badabum badabing... Så blev hytten her lige ramt af sygdom big time. Hold nu op en omgang. Det er altså ingen dans på roser at være eneste sådan nogenlunde friske i en husstand på 4 hvoraf de 3 andre er ramt af sygdom.
Piv... Jeg startede hele det her show og er sikkert den som man kan beskylde for smittefare, men nok meget godt at jeg ikke er syg samtidig med alle de andre.

Man forstår virkelig begrebet af "service organ" når ens børn er syge og når manden så også lige lægger sig en tur, så er der ikke meget hjælp at hente.

Jeg stødte på denne i Netto - det var en spot vare og tænkte "tja det skader da ikke med lidt ekstra vitaminer".






Ellers var jeg lige forbi Matas og købe nye forsyninger af "rød solhat" som jeg gerne plejer at tage når jeg mærker de mindste tegn på forkølelse. Der blev jeg rådet til også at købe Bio-Strath. Jeg tænkte "hvorfor ik - det er da værd at prøve". Jeg har derfor taget begge dele her de sidste par dage bare for en god ordens skyld. Ellers er lommetørklæder, varm te og håndsprit mine venner i disse dage. 

Der er nu ikke noget som en syg baby som skriger hver time hele natten.... Tror i nat bliver endnu en af de hårde. Hurra for børne panodil og middags lurer!


Ingen kommentarer: