mandag den 9. november 2015

Mandags motivation!

Endnu en ny uge starter og kalenderen siger november, men termometret siger 10-14 plus grader. Helt vildt mærkeligt at have så varm en "vintermåned", men hey - jeg klager nu ikke.

Denne uge ligner meget alle de andre. Der er pænt booket op med aftaler, men samtidig har jeg også med vilje valgt at have "lidt luft i kalenderen" i weekenden for kæresten og jeg har lige brug for lidt kæreste tid.
Det er som om, at siden min skade så er det hele bare gået op i planlægning, koordinering og dagligdag. Hey - det er der vel ik noget i vejen med andet end jeg føler vi lidt glemmer at nyde hinanden og rent faktisk få talt sammen.

Så min weekend skal gå med træning og hygge tid. Ved endnu ikke præcis hvad vi finder på, men et eller andet gør vi jo.
Der er endnu mulighed for at komme en tur i skoven og nyde de flotte farve og det skader jo ikke at få gået lidt. Ham den lille vil også elske at bruge uendelig af tid på at rode i skovbunden.

Jeg har planer om at få booket mig på et spinnings hold i weekenden, men ellers bliver det bare til lidt "egen træning" hvis det ikke passer med ledige tider.
Der skal ihvertfal noget aktivitet ind på programmet.

Nu er det jo en ny uge, så hvorfor ikke starte ugen med lidt motivations billeder :





Ingen kommentarer: