fredag den 13. november 2015

Tænk hvis min verden så anderledes ud...

Hvad ville jeg så ændre? Ville jeg mon ændre noget overhovedet?

Jeg sad og læste lidt på nogle helt nye blogs som jeg aldrig har været inde på før. Et par rigtig unge, smukke piger på omkring de 19 år. Nøj hvor de stråler og ser smukke ud. Jeg er forbavset over hvad de har råd til af tøj. Shit det var nogle mega lækre, men dyre garderober de var ejere af.

Ha ha ha.. kan ikke lade være med at smile lidt for et eller andet sted er jeg død misundelig! Jep - over alt det lækre tøj, den fine lille krop de viser frem og deres (virker det til) ubekrymrede liv. Det er slet ikke noget som kan sammenlignes med mit.
Er jeg ked af mit liv? NOPE !!! På ingen måde. Jeg er mega happy for mine 2 skønne unger, min kæreste (som forhåbentlig en dag bliver min mand), mit hus og min hverdag.

Jeg gad da godt nogle dage ændre lidt på hverdagen, men det er sørme lige så meget de timer jeg synes at mangle. Ikke alle dage der er nok timer i døgnet.
I min kladde bakke ligget et opslag omkring "motherhood", men jeg kan godt afsløre at ikke alle dage er lige rosenrøde som familie.
Heldigvis er 97% af dem, men den lille procentdel kan nu godt flyde en del nogle dage.

Mht ikke at have nok tid - hvad ville jeg så gerne hvis jeg havde lidt ekstra tid?

- jeg ville læse flere faglig bøger og romantiske romaner som jeg elsker
- jeg ville se film på sofaen mens jeg nyder en kop the og et varmt tæppe
- jeg ville få trænet mere
- jeg ville kunne ses oftere med mine veninder
- jeg ville kunne lave flere kæreste ting og få plejet kærligheden
og vigtigst af alt... jeg ville kunne bruge mere tid sammen med mine børn!

Men men.. sådan er det jo ikke og når man ikke har de ekstra timer i døgnet så må man jo prioritere og nogle dage kræver det bare en hel del planlægning forinden. Jeg er en temmelig spontan person, og samtidig elsker jeg rutiner. Man skulle tro at det ikke kunne lade sig gøre, men tjo.,. det går fint. ha ha ha..

Tilbage til det med "tænk hvis min verden så anderledes ud"....

Tænk engang hvis

- jeg stadig ikke var fyldt 25 år
- jeg lige vejede 10 kg mindre
- jeg ingen børn havde
- havde en blog og instagram profil som jeg tjente kassen på
- hvis jeg boede inde i indre kbh
- hvis jeg drak alt for meget og nærmest lå halvdød i rødvin hver aften
- hvis jeg ingen familie havde tilbage længere
- hvis jeg havde et problem med stoffer
- hvis jeg var en mega hot karrier kvinde som tjente kasse og boede i kæmpe villa på strandvejen, men en top trænet husbond "on the side"

osv osv...  skørt at tænke på alle de andre ting som ens liv kunne bestå af. Det er jo bare skør tænkning det her. Jeg ville virkelig helst ikke være en ad dem som havde et alkohol problem eller for den sags skyld tog stoffer hver weekend.

Næ.... oplægget her var bare mere ment, som at det er sjovt at tænke på hvor anderledes folk lever i forhold til en selv. Nogle bedre en end - men garanteret lige så mange dårligere end en selv.

Det kommer jo som altid an på hvordan man former sit eget liv og hvad man ønsker at få ud af det!

Nyd livet ! Just saying....


Ingen kommentarer: