lørdag den 4. juni 2016

Weekend... !

Så gik ugen og det blev lørdag. Woop woop.. nice.

Sommeren er kommet, vi har officielt startet på sommeren og vejret er pt med os. Det er da super fedt.

Denne uge har jeg fået trænet 3 gange, hvilket passer mig helt fint. Jeg har som mål at nå min 3 gange og hvad der kommer derudover er bare win-win.
Ugen har været spinning, styrketræning og ridning. Yep.. ridning!
"Var det ikke noget med at du brækkede benet ved ridning ? Hvordan kan det så være du vil det igen? " tænker du måske, men jeg har aldrig sagt jeg var færdig med at ride. Overhovedet ikke. Jeg har bare ikke (lige efter min skade) følt at jeg havde nok styrke til at komme igang igen, men nu er det jo 1 år siden skaden skete og jeg har fået trænet en del siden. Jeg føler mig ikke lige så "udsat" som før.

Det passer med, at min veninde skal opereres snart og i tiden efter må hun ikke ride, og har derfor spurgt mig om jeg vil hjælpe til med hendes hest. Det vil jeg gerne, såvidt jeg kan nå det. Jeg kommer jo ikke til at kunne nå at passe den alle ugens 7 dage, men forhåbentligt finder vi en aftale som er til alles bedste.
Nu da jeg så ikke lige har siddet på en heste ryg i pænt lang tid, så vil jeg gerne have at hun er med og lige er med på sidelinien til hvis der skulle være noget. Som udgangspunkt regner jeg ikke med det, men det skal siges at det er en hest som godt kan lide at tage styringen, så man skal altså være klar i spyttet og eftersom det jo er en rum tid siden, så forventer jeg mig at vi får lidt at arbejde med.

Hehe.. det betyder garanteret også ømme inderlår i morgen og nok også mandag, men det tager jeg gerne med.


Billedet er min post-trænings aftendsmad fra i tirsdags. Græsk yougurth, lidt mysli, frisk blåbær & zero topping. Dertil snuppede jeg også en klap-sammen af knækbrød, parmaskinke, lidt mayo & ost. Haps !

I torsdags fik jeg gået en lang tur med en veninde, hvor vi sluttede at med at få vendt noget privat. Nu var alt det vi snakkede om jo privat, men lige det sidste er noget jeg skal gå og bruge lidt tid på og sætte i kasser og få det på plads. Hun er uddannet coach, så det er kun på den fede måde at jeg skal gå og arbejde med det. Arbejde på nogle områder af mig selv og det er mega motiverende. Jeg havde måske frygtet at jeg ville være lige modsat og blive panisk angst for det, men det er faktisk rart at blive sat i gang med det. 

Noget helt helt andet.. jeg mangler at skrive en opdatering på LCHF og mit Jillian Michaels program. 
Kort så kan jeg sige, at omkring Jillian Michaels, så blev det sat lidt i ro efter mit møde med den personlige træner, da der ikke kommer flow i det ved at skulle bruge 3 andre dage på at træne hans program (eller jeg træner det 2 dage og spinner 1 dag). Dermed er der nærmest kun 2 dage tilbage til at tage det i og det bliver ik optimalt... men jeg er stadig fan af hendes programmer og jeg synes det var kanon at køre dem 5 aftener om ugen. De er (som beskrevet tidligere) ik særlig lange så man kan fint overkomme at køre dem igennem.

LCHF må blive opdateret i et andet indlæg - nu er det weekend og jeg vil nyde den og familien.. 

Ha en kanon lørdag !!

Ingen kommentarer: