fredag den 24. juni 2016

Ikke stresse... ikke stresse....pyhh...

Bedst som jeg skrev, at jeg ikke ville stresse over lørdagens forberedelser, så må jeg krybe til korset og indrømme at jeg godt kan fornemme jeg total fejlbedømte tidsforbruget på forberedelserne.

Jeg mangler stadig at bage kagen.. HELE kagen, dække bord og pynte op. Dertil kommer jo på selve dagen at sætte håret og lægge makeuppen.

Vi når det hele, men jeg brændte onsdagen af på alt for meget spild tid i bilkø. Der er næsten ikke noget mere umotiverende end at sidde i en bilkø og bare ikke kunne komme nogle vegne. SUK... jeg skulle fra Amager til Østerbro (for dem der ikke er kendt så er afstanden ikke særlig lang), men det tog mig over 1 time pga trafik, så når man kører fra Østerbro kl 17.30 så er en stor del af dagen ligesom brændt af allerede.
Derefter skulle der handles ind og findes champagne. Se det er jo lidt af en jungle når man som mig ikke lige er champagne kender.
Dog var jeg allerede blevet anbefalet en som de pt kører "tilbud" på i Irma. Så tjek... endnu et punkt på listen kunne hakkes af.

Jeg er lidt en sucker for planlægning. Ikke dermed sagt at jeg planlægger i god tid (det vil jeg faktisk slet ik påstå.. tværtimod!!!), men jeg elsker at planlægge og arrangere tingene. Det kan godt være at jeg kun starter med listen inde i hovedet, men tro mig - jeg starter som regel på den her "indvendige liste" læææææænge før end andre hører om den.

Igår kom jeg så hjem med de her fine balloner med helium i og lad det ikke være nogen hemmelighed, men kæresten havde inden da udtrykt sin manglede begejstring omkring ideen. Faktisk så var hans reaktion noget mere ala "WHAT ???!!! 100 kr pr ballon.. det er jo f.. crazy. Det skal vi ikke have", meeeen det var han ikke den som skulle bestemme og han kom med en lille bemærkning efterfølgende. Nemlig "hmmm skat - må indrømme at jeg tog fejl. De balloner er en skide god ide. De er vildt fine. Det passer godt ind. Kanon du købte dem".. hehe.. 

I told you so.. 

Jeg fandt en hjemmeside som har rigtig mange af præcis de ting jeg har tænkt mig at pynte op med. Fik jeg mon nævnt at der er så mange søde ideer på Pinterest ? Igen - jeg er en sucker for pinterest og alle de smukke billeder der findes der. Jeg har allerede noget i tankerne for når lillebror fylder 2 år. Lad mig dertil lige tilføje at storebror jo var VILD med ballonerne igår. 

Ingen kommentarer: