onsdag den 1. juni 2016

Motivations billeder!

Hmm.. jeg synes det er 100 år siden sidst jeg lavede disse motivations billeder, så her kommer lidt.

Igår var spinnings dag og endnu engang kunne man godt mærke i salen, at vejret udenfor lige er et par grader varmere = man sveder en hel del mere. Jeg er stadig fan af mine spinings timer. Fedt at have noget som man synes er sjovt. Det er jo trods alt 50 min du bruger af din tid i sadlen, så skal det da helst også være sjovt.

I weekenden havde jeg planer om at komme i centret og lave mit trænings program, men tiden var knap lørdag og søndag var der intet batteri tilbage, eftersom jeg var til 30 års fødselsdags fest lørdag aften. Jeg var lidt ramt af tømmermænd søndag, hvilket jeg ellers ikke plejer at være, men det skyldes nok lidt for meget champagne (men det smagte jo virkelig godt hihi) og det at komme sent i seng. Jeg bor udenfor byen hvor festen blev afholdt og det tager 1 time at komme hjem med natbussen..gaaaaab! Fåååååårk - jeg havde ik lige kalkuleret med at bussen i lørdags ikke kørte hele vejen (det viser sig åbenbart at der er 2 linier på ruten.. en som kører halvdelen af vejn og en som kører hele vejen) så mutter her stod og blomstrerede ved et busstop sted kl pænt sent om natten. Det var sgu røv & nøgler. Heldigvis skulle jeg kun vente 10 min, men det var 10 min jeg absolut ik gad på det tidspunkt! æv..

Jeg kom som sagt ikke af sted, men kørte i stedet nogle videoer fra youtube.com. Denne gang fra "Tone it up". Deres serier er ikke så lange, men ok og så kan man jo mixe som man vil.
Jeg valgte en HIIT & en som var "all around" og svedte pænt (men det var jo heller ik koldt i lørdags). Det var bare fedt at få det gjort og ligesom alle de andre gange så bliver man jo glad i låget af træning.





Source: Pinterest.com

Ingen kommentarer: