mandag den 16. marts 2020

Hulebyggeri er det bedste i verdenen

Her i hytten er jeg jo klart i undertal eftersom der er overtal af testosteron... Der kan da være dage, hvor jeg drømmer om at aktivtiteterne ville se anderledes ud, såfremt det var piger jeg havde frem for drenge.
Heldigvis kan man jo lave præcis det man vil, ligegyldigt hvilken køn man er. Personligt legede jeg meget med Barbie dukker da jeg var barn, og det er dog en af de få ting jeg ikke helt har kunne lokke mine drenge til at lege med, men havde de ville så havde vi skam leget med det.

Vi er til gengæld gode (synes jeg selv) til at lave alverdens kreative ting, som dog mest er omkring de forskellige højtider, men nu går vi snart påsken i møde, og forleden dag fandt jeg det her keramik sæt i Rema1000, som vi skal have malet på. Det er 2 små kaniner hvor der kan være lidt lys i dem, så i princippet 2 små lysestager.
Vi skal nok også puste nogle æg når vi er tættere på påske, og lave en lille æggejagt, men det er jo først når vi rammer påsken.

Udover at være kreativ, så bliver der også bygget en del huler herhjemme. Det er da også bare noget af det mest hyggelige. Det er så dejligt trygt og rart at sidde i sin egen lille hule og skærme sig af for den store farlige omverden. Det kan jeg sagtens forstå dem i.

Jeg tænker, at jeg skal ud og investere i et lille telt som kan slås op og ned, og endda tages med udenfor, når vi når sommer. Det vil med garanti bringe lykke.

Det her var den mindste som lige byggede en hurtig hule, som dog ikke var såååå optimal at sidde i for længe for han var trods alt lidt for stor til kurven, men han får klart point for kreativitet og udførsel.


Ingen kommentarer: