torsdag den 23. januar 2014

Den daglige trummerum...

Hmm.. det er nu desværre ikke fordi jeg får trænet sååååå meget. Som også skrevet tidligere så har jeg valgt lidt anderledes på det sidste. Gad vide om min vægt så også så anderledes ud hvis jeg ikke havde gjort som jeg har? Sikkert, men det genere mig pt ikke, at jeg har taget på. Det ved jeg er uundgåeligt, så hvorfor kæmpe vildt imod?

I princippet synes jeg dagene ligner meget hinanden. Mandag blev en meget kort ridetur (ikke af min egen gode vilje) og onsdagens ridning blev helt aflyst (igen - ikke af min egen gode vilje). Jeg var ikke forbi centret i stedet (mandag nåede jeg jo lidt ridning/motion). Onsdag var jeg ude og benytte mig lidt af det der udsalg som stadig er diverse steder og ellers stod den på sofa og tidligt i seng.

I aften skal jeg mødes med en veninde, prøve Halifax restauranten og derefter i biffen. Bliver kanon hyggeligt. I morgen står den på fødselsdag hos veninde (hendes søn) og så er det pludselig weekend... Vupti. Ikke dårligt !

He he.. jeg indrømme at jeg igår faldt lidt i staver på IG over diverse andre mavebilleder. Det er nu altså lidt skægt at se hvor forskellig vores kroppe håndtere en graviditet. Nogle har ingen mave, andre har en mellemstor størrelse og nogle ligner der er proppet en fodbold derind.

Jeg vil forsøge ikke at have REN baby / graviditets snak herinde, men jeg må jo også nok erkende, at som tiden, går kommer til at fylde mere og mere i mit hovede og i min hverdag.
Sådan er det bare - man får baby på hjernen!! ha ha ha.. Denne gang er det dog ik lige så udbredt som ved min 1 graviditet. Der talte jeg ik om andet non stop!

Pt går dagene bare i et væk uden jeg synes de indeholder det store spændende. Jeg får læst lidt blog indlæg hist og pist og har da også et indlæg i tankerne som omhandler det med at være kritisk overfor den bølge af "kostvejledning" der eksistere lige nu. Mere om det i et andet indlæg.. nu står den på tøse hygge. Ha en skøn aften - tag lige 15 push-ups for mig ik, nu når du er nede og træne :-)

Ja.. det at være gravid kan man ik lige sige går ubemærket hen. Slet ikke når mavsen vokser. Idag blev det kommenteret at "nu kan man da begynde at se den (ref maven)"... jo tak. Den vokser fint...

Ingen kommentarer: