mandag den 20. januar 2014

Mandags motivation!

Selvom jeg måske ikke kommer til at komme lige så meget i trænings centret nu som før, så vil jeg stadig gerne motiveres af smukke kroppe og fede billeder, samt ordsprog. Det betyder også at motivations mandag forsætter som den plejer.

Denne uge bliver en travl en. Jeg har allerede booket alle ugens dage op. Ridning (3 dage), besøge momse (lææææænge siden og man har dem jo ik for evigt vel:-), ses med en god veninde, til fødselsdag, ordne stald og til middag hos et vennepar.
Bum.. !! Det var den uge.

Kæresten kommenterede også "hold da op.. jamen så ses vi da bare engang i næste uge når du er hjemme igen".. ups.. he he... det var ik min plan, men havde glemt at nogle af aftalerne var booket længe i forvejen, da jeg fik lagt lidt ekstra aftaler ind i kalenderen. Ja ja.. det går jo nok også alt sammen.

Idag skal jeg ud og ride - er lidt spændt på om jeg stadig kan eller om maven "gør vrøvl". Det regner jeg ikke med endnu, men man ved aldrig og det er trods alt 10 dage siden jeg sidst sad på en hest. Den er endnu ikke for stor ihvertfald så det er ikke det som er en hindring. Planen er også under alle omstændigheder at forsætte med at ride sålænge jeg kan og kroppen siger ok. Så må vi se hvor længe det er.

Jeg kunne måske godt presse et par morgen træninger ind, men jeg kommer ikke til det. Jeg vil ikke stresse min krop med at få minus søvn, tidligt op og træne for derefter at have en lang arbejdsdag og aftaler for hele aftenen. Derfor holder jeg mig til kun at ride / ordne stald denne uge. Det er nu også fint nok. Dvs at jeg får redet 3 gange og ordnet stald 2 gange. Det er RØV hårdt at ordne stald. Lyder måske ik at meget, men tror mig det er lige 2-3 timers hårdt arbejde med at køre møg/heste pøller væk, samt bære på tungt hø og foder.
Denne tjans har jeg sagt fra gældende fra februar - jeg ville ik risikere noget. En ting er at tage lette vægte i trænings centret - en anden ting er tungt møg som bare er tungt. Det kan ikke gøres lettere som ex at tage en 2 kg håndvægt fremfor en 10 kg :-)

Nå nok om det - dagens billeder :




Se en lækker fin numse hva?? Selvom man har muller så kan man altså stadig være super sexet hvis du spørger mig.. 

Source : Pinterest.com


Ingen kommentarer: