mandag den 6. januar 2014

Mandags motivation !

Det nye år er startet. Denne uge er det tilbage til fuld arbejds uge (eller ha ha.. jeg har fri fredag da vi tager over og besøger svigermekanikken, så lidt kortere for mig) og det er vel både godt og skidt.
Jeg kan jo godt lide at have lidt rutiner i tingene så det at komme tilbage til at skulle på arbejde hver dag osv ser jeg på sin vis frem til. Samtidig er jeg da ikke bleg for at indrømme, at det er skønt at have fri. Hvem ønsker ikke det ? he he

Denne uge bliver nok kun lidt ridning som træning. Måske får jeg presset en omgang styrke ind tirsdag, men vi tager afsted til Jylland torsdag aften så torsdag når jeg ikke noget. Jeg gætter på,, at jeg ikke får lavet det store i weekeden andet end en tur i svømmehallen og en gåtur i skoven, eller en cykel tur.






Source: Pinterest.com

Ha en skøn mandag og velkommen tilbage til fuld arbejdsuge.. :-)

Ingen kommentarer: