torsdag den 2. januar 2014

Træningstid !!!

Måske har du ligesom jeg ikke fået trænet heeeeeelt så meget her over julen... ups.... men det skal jo ik forhindre nogen i at komme tilbage BIG TIME vel?

Stødte på dissse programmer på Pinterest og tænkte det jo var lidt oplagt at få trænet hele kroppen igennem. 
Du kan gøre det derhjemme eller tage det med ned i centret.




Source : Pinterest.com 

Et par programmer til lige at komme igang på - var det ikke noget ? 

Du er garanteret en som har været mega aktiv her i juledagene, så måske behøver du ikke dette lille spark - modsat mig! Jeg har været meeeeeeget afslappet i juledagene. 
Dog havde selv jeg fået nok afslapning så i weekenden hoppede jeg selv rundt på stuegulvet og fik svinget med mine nye kettlebells. Det får sit eget indlæg en af dagene for det kunne jo være at du havde lyst til at prøve samme :-) Jeg søgte såmænd bare på youtube.com. Hurra for Youtube :) 


Ingen kommentarer: