fredag den 31. januar 2014

Hende der overskuds personen....

Hvor er hun henne ?? Hun bor pt ikke på samme adresse som mig - that's for sure!

Jeg havde en "våd drøm" (på ingen måde sexet) om, at når jeg blev gravid en dag så skulle jeg da klart forsætte med træningen som inden. Alt andet ville da ik være acceptabelt og jeg ville da helt sikkert uden problemer gøre det.
Åhh ja.. det vil jeg også rigtig pokkers gerne, men for 7 søren da også - jeg har bare ikke det ekstra energi der skal til for at træne og producere baby. Ik når man går på arbejde i 8 (nogle dage endda længere) timer OG har en familie at passe ved siden af. Sluk siger hjernen når jeg putter ham den lille. Min kæreste er i denne periode nok en af de mest overbærene kærester jeg kender, for det er rigtig ofte at jeg går kold kl 20.30 og det giver ikke meget rum til kærestetid.
Det giver heller ikke meget rum til blogging (hvilket du nok har bemærket), både mht at jeg er for træt til at sidde mere foran computeren, men også at jeg jo så ikke rigtig laver noget andet end at gå på arbejde, passe familien herhjemme og sove.. zzzzzz..

Det giver ikke fandens meget inspiration til at blogge. Kan man blive ramt af amme hjerne allerede tænker jeg? Jeg er endnu ikke gået i total babymode (hjernemæssigt), men nok rettere sagt "kortslutnings mode". Altså at efter kl 20.30 så er der kortsluttet på øverste etage. Jeg formåede at holde mig vågen til kl 23 igår.. Wuhuuu... store ting. Jeg skimmede diverse indlæg igennem på Bloglovin (for nøj - tv udsendelser er godt nok sløjt pt), men måtte erkende at jeg kæmpede mere med at holde øjnene åbne end at koncentere mig om det jeg læste. Så da kl sneg sig hen mod 22 sagde "nu går jeg i seng". ha ha... hvorfor var kl så 23 inden jeg sov? Tjo inden jeg fik set mig om, børstet tænder, ordnet div hygiejne ting osv så var endnu 1 time gået.
Ja ja.. jeg var da stadig ok frisk i morges da jeg vågnede, så det gik.

I weekenden var det en lidt hård omgang. Ikke nok med at det jo var en smule "køligt", så havde jeg arbejdsvagt hvilket betød at jeg brugte 5 timer både lørdag og søndag på at skovle lort, slæbe hø, lave foder til de kære dyr, feje osv. Søndag blev inkl en lille ridetur på ca 40 min. Koldt og jeg tog på intet tidspunkt jakken af... Brrr...
Man kan sige at det var min motion for den weekend og jeg følte mig da også godt brugt efter begge dage. Heldigvis på en god måde.

Denne uge har ikke indbudt på meget motion, men weekenden kommer til at stå på kælkebakke, gå tur i skoven og nok lidt motion derhjemme på kontoret. Der er klart mere energi på weekenderne når man ikke lige har brugt 8 timer ved en PC.
Bliver en hyggelig weekend. Vi talte endda om at tage en kort tur til Vallåsen for at stå på ski, men jeg fandt ud af at det næsten bliver lige så dyrt (eller du ved - det kan ik betale sig) som hvis man tog afsted flere dage. Så jeg skal lige have kigget her i weekenden på muligheder for ski her i feb/marts. Det bliver nok sverige vi tager til for jeg vil have ham den lille til at prøve det for 1 gang. Ville være så fedt hvis han blev bidt af det som os andre. :-)

Beklager jeg missede mandags motivation i mandags, men jeg har som sagt været "slukket" omkring kl 20.30 stort set hele ugen så der har ik været tid til blogging.

Håber du får en skøn fredag ! Ahh her synes jeg det er perfekt med weekend om lidt - glæder mig med alle de plan

Ingen kommentarer: