mandag den 3. februar 2014

Mandags motivation!

Januar pist væk - overstået.... dejligt synes jeg. Mest pga at jeg savner de lidt længere dage hvor det ikke er mørkt både når man står op og kører på arbejde og igen når man kører hjem, men i stedet solskinsvejr. Man kan bare rumme mere om sommeren når der er mere dagslys. Jeg kan virkelig godt forstår de folk som rammes af vinter depressioner pga mørket.

Men jeg må også indrømme, at jeg har bidt mærke i, at det stille og roligt vender mht mere lys. Det er nu ikke længere mørkt kl 16.30. Kanon !!

Ingen træning denne weekend som ellers planlagt - vi var på bibloteket og jeg lånte 3 bøger så søndagen blev brugt på at sluge den ene af dem. Vupti 300 sider læst.. ahh.. god bog. Sådan en rigtig fin tøse bog. Sluger dem rå :-) Sønnen var hos en legeven hele dagen, så der var ellers rig mulighed for at hoppe i træningscentret eller derhjemme, men næææ en super fin bog blev det til i stedet.

I aften står den på ridning, samme med onsdag og søndag. Fredag skal vi i teatret og høre en af vores venners søn spille. Han spiller i et band, er 16-17 år og super dygtig så det skal nok blive en hyggelig aften. Lørdag skal jeg afprøve et nyt center som lige er åbnet i nærheden, samt have gjort lidt rent og ryttet op herhjemme. Plus besøge et vennepar i Sverige om aftenen. Mon ik så at tirsdag/torsdag bliver holdt frie? You never know.
Forhåbentligt har jeg overskud / kræfter nok efter endt arbejds dag til at komme ned og få ømme arme i træningsrummet på arbejdet. Det ville være skønt, men altid kan ændre sig 117 gange inden da.

Indtil videre så er det jo stadig mandag og dermed mandagens motivation :


 

Hun dyrker crossfit og ja har "store muskuløse lår", men spørger du mig så synes jeg stadig hun ser top feminin ud !


 Som jeg ser mig selv når jeg kommer op af vandet.. ha ha ha... sådan ser jeg IKKE ud kan så lige siges, men man ser vel altid sig selv anderledes indefra - er det ik sådan ? fnis.... 

Source: Pinterest.com


Ha en skøn mandag - en ny uge er skudt igang !!




Ingen kommentarer: