mandag den 24. februar 2014

Mandags motivation

Jeg elsker at rejse, men jeg indrømmer også gerne at jeg elsker at være hjemme igen.

Vi havde nogle dejlige dage deroppe og hvor er naturen / landskabet bare smukt når det er pakket ind i flot hvid sne!!
Skægt at tænke på, at om kun små 2 uger så sidder vi på ferie i varmen i stedet. Dvs fra sne til sol på under 1 måned. Ahhh det bliver godt. Ser frem til varme og pool :-) men hvem ville ikke det på nuværende tidspunkt?

Dagens motivations billeder :





 
  

 

Capow !!! Hvem kan lige smide sådan en "rulle tømmer" på nakken ?? 



Source: Pinterest.com

Uhmm jeg er faktisk sååå glad for at Pinterest er dannet. Ofte bliver jeg i mega godt humør af at sidde derinde og "rode rundt". Mest faktisk fordi de har så mange dejlige billede af mad, blomster opsætninger, motivations billeder, citater og bare mest af alt SMUKKE FARVER !! Jeg er en sucker for pastel farver så jeg bliver altid glad når jeg ser en masse smukke billeder i pastel farver. 
Denne uge ser lidt proppet ud hvis jeg kigger i kalenderen. Torsdag til søndag får vi besøg af svigerforældrene dvs der er full house hos os. Torsdag skal jeg scannes og lige have bekræftet kønnet på bebsen, og her mandag til onsdag er der også fully booked. Jeg tvivler på jeg får tid til meget andet end "det sædvanlige", men lad os nu se ad. Jeg ved endnu ikke hvad vores planer for weekenden er. Det afhænger nok også af vejret! Sikke et forårs vejr hva? 
Nøj en sol opgang der var i morges... såååå smukt! (Hvilket også viste sig tydeligt på facebook hvor rigtig mange havde lagt billeder op af det.)

Ha en skøn mandag !!



Ingen kommentarer: