mandag den 10. februar 2014

Mandags motivation !!

Tænk at sol kan gøre så mega forskel på ens humør. Jeg kan nogle gange blive helt misundelig på de folk som bor i mere solrige lande end os nordiske skabninger.
Omvendt så har vi flere gange stemt i diverse undersøgelser, at vi danskere stadig er lykkelige og glade folk.
Så det med solen kan åbenbart ikke være helt så afgørende ?? Måske - måske ikke, men kan vi ikke blive enige om at solskin er bare med til at ændre ens humør ?

Idag er en ad de dage hvor solen titter frem - sikke en forskel fra dagen igår (eller rettere sagt aftenen, hvor det tisse regnede). For idag er himlen blå og alle cellerne i kroppen smiler og siger "ja tak" til det fine vejr.
Samme gør sig gældene ang hvad jeg ellers bruger dagen i dag på.. nemlig at kigge på solskins rejser !!

Ahh jeg håber det lykkes og hvis det gør så smutter vi en uge sydpå til Egypten i marts måned. Tænk engang - sol, varme, vand (strand/pool), all incl og ikke mindst mine 2 skønne mænd (ej ok, den ene kan vel ikke gå som mand endnu da han stadig kun er 5 år.. hi hi). Det ville være skønt med en badeferie og jeg ville kunne krydse endnu et punkt af på listen over de ting jeg drømmer om dette år. Se det i sig selv er jo heller ik ringe hva?

Nu er det mandag, som også betyder mandags motivations billeder. Dem skal du få her :





Nøj en numse !! holy moly.. min trænger i den grad til at blive trænet, men jeg tager den pt lidt roligt med for mange vægtet squats. De ligger med i træningen, men er ik sååå tunge som før og ej heller så mange, men der er ingen grund til ik at lave dem sålænge intet gør ondt. 

Som du måske har bemærket, er mange af de billeder jeg har med, kvinder som har fine tal på armene. Det er billeder af kvinder som dyrker Crossfit !! Jeg synes rigtig mange af dem stadig formår at beholde deres feminime udseende, selvom de er top trænet og rigtig ofte med "vaskebræts maver".
Nu er vi jo alle forskellige for hvad vi finder interessant / motivere os. Jeg kommer aldrig til personligt at eje sådan en mave. Hvordan har jeg det med det ? Helt fint - men de er stadig med til at motivere mig, for det er HELHEDS billedet af kvinderne og mere tanken om det de laver af sport som motivere mig!

Ha en skøn mandag !!

Ingen kommentarer: