fredag den 28. februar 2014

Hold nu op.. fredag allerede?

jiiiiizzzz... Fredag allerede ? Wupti det var den uge.

En fridag igår blev brugt på scanning af den lille - alt så fint ud, så det er jo bare dejligt.

I disse dage har vi besøg af svigermekanikken som skal blive til søndag hvor vi skal køre dem i lufthavnen. Det er altid hyggeligt at have dem på besøg.

Tja.. træning - non existing this week.. indtil videre. Jeg tror som sagt ikke, at jeg får lavet noget specielt i weekenden, andet end måske trasket en tur hvis vejret er til det. Men næste uge er der igen tid til lidt i kalenderen. Har planlagt træning mandag, torsdag og lørdag. Om det så bliver til tirsdag eller onsdag også ved jeg endnu ik. Jeg har aftaler om aftenen så jeg er ik sikker på at jeg kan nå at presse det ind inden. Som skrevet før - jeg må og vil ik stresse min krop (det resultere bare i sindsyge plukveer) så det kommer an på om det passer.

Jeg ligger pt stadig indenfor normalen mht vægtøgning, så indtil videre stresse det mig ikke syndeligt. Det handler jo ligeså meget om hvad man spiser og om man er fornuftig omkring det. Jeg er mere afklaret nu med, at jeg nok ik kommer til at lave så meget motion her under graviditeten som jeg havde troet, men omvendt så er det jo en kort tid af ens liv hvor man "ikke" kan. Så mon ikke det går? Jo det gør det!!!
Tro mig - det er ikke helt så ofte jeg kommer hjem fra arbejde kl 17 og smider mig på sofaen, for så at ligger der til kl 22 og gå i seng. Næææ ofte er kl 21 før end jeg har mulighed for det. Enkelte dage kl 20 og så synes jeg faktisk det er ved at være fortjent efter en lang dag "på benene".

Hvorfor er det at jeg IKKE kan finde ud af at IKKE at lave noget ?? ha ha ha ha.. Altid booket med planer, aftaler, ting som skal ordnes / fikses osv. Hmm.. men jeg nyder det og så er det jo kanon. For nogle år siden var jeg klistret til tv fra kl 20-23 og fuldte med i en masse tv-serier. Det er skægt at tænke på. Hvis jeg ik var hjemme så optog jeg dem og så dem så snart jeg kom hjem. Den dag idag følger jeg med i 1-2 max for jeg synes ærligt ik der er meget værd at kigge på i tv.
Tilgengæld har jeg så tid til at få læst nogle bøger hvilket jeg også elsker. Så det er ik så ringe igen.

Jeg beklager jeg ik kan komme med meget motivation ang. træning mht min egen - men bær over med mig... det er for en kort periode. :-)

Lidt billeder fra turen til Norge. Der var så smukt deroppe og MASSER af sne. Vi var ude og gå en fin tur på 1 times tid dagen hvor vi skulle hjemad. Det var det hele værd :-)






 Jeg kunne ikke lade være med at shoppe lidt når nu jeg stod i lufthavnen. Så skønt med lidt friske dufte nu når vi går sommeren i møde og Clean havde lavet denne her fine forårs/sommer udgave i mini størrelser for ingen penge!! Den måtte jeg have.
Derudover blev en ny læbepomade afprøvet - indtil videre er jeg ikke ovenud happy omkring den. Jeg synes ikke den lever op til de forventninger jeg havde til den. Altså at man ikke behøvede at smøre så ofte - jeg oplever nærmest at den tørrer dem ud mere end den fugter - så ikke en jeg kan anbefale (men det kan jo være smag og behag).



Til gengæld synes jeg det var lidt skægt at læbestiften som var med hed "baby baby".. thi hi...

Ha en skøn weekend ! Jeg regner med at bage lidt over weekenden, men nok ikke helt kun sunde ting.

Ingen kommentarer: