torsdag den 20. februar 2014

Nope...

Tja... resultatet af igår mht ridning blev at jeg ikke længere kan ride. Jo små skridt ture vil højst sandsynligt være muligt og det vil jeg nok gøre mig i, men dem hvor der er mere fart på - de er færdige.
Jeg satte mig op igår og fik temmelig mange plukveer ved trav. Maven blev hård og det var ikke rart. Det gjorde ik direkte ondt, og diskuterede en del frem og tilbage med mig selv om jeg skulle forsætte rideturen og så bare bide det i mig.
Den gamle mig ville nok bare have tænkt "ja ja. Vi forsætter. Det stopper jo når jeg kommer hjem og får slappet af. Fuck plukveer - de er kun for sarte sjæle!"  ha ha ha ha... ej måske havde jeg heller ik lige tænkt det sidste, men tæt på.

Den nye tænkte "hvorfor forsætte når det åbenlyst ik er behageligt og min krop åbenbart siger fra". Så jeg stoppede.
Det er sgu ikke super fedt at skulle acceptere. Måske kender du til det - det med at man nogle gange skal sluge et par kameler selvom man ikke har lyst. Jeg har slet ik lyst til at skulle stoppe med at ride, så for mig er det ikke super.

Øv siger jeg bare - men som en sagde : vær du nu glad for du ikke har fået bækkenløsning eller andet pga du får udvidet dit bækken ved at sidde på hesten. Eller at du ikke kan andre ting.
Det har de jo ret i - pt kan jeg andre ting og det må jeg så lave i stedet.

Dvs jeg ikke længere har ridning på programmet og fra næste børnefri uge må jeg så finde ud af hvad jeg så laver. Højst sandsynligt "bare" styrketræning.
Mavsen & ryggen skal jo helst stadig vedligeholdes, så jeg finder øvelser som kan styrke dem uden for meget bevægelse.
Derudover kommer arm/skuldre og ben men det er jo mere bonus :)

Tænk - jeg er kun halv vejs og glæder mig allerede til jeg kan ride igen.. ha ha ha. Ej jeg nyder også endelig at være kommet i min heldige situation eftersom det er noget vi har arbejdet på i 2 år.. Så må jeg sgu bare lade være med at pive så meget over hvad jeg ikke kan i de få måneder jeg render rundt med bebse derinde. Det er jo det hele værd !!!

Weekenden bliver tilbragt i Norge, så begrænset for hvor meget jeg får blogget. Man skal jo ikke være uhøflig og sidde med snuden i computeren når nu man er taget hele vejen derop :)

Så jeg vil tillade mig at sige : God weekend - vi tales ved i næste uge :-)


Billedet er fra 14 dage siden... og på daværende tidspunkt passede teksten jo stadig... :(

Ingen kommentarer: