onsdag den 19. februar 2014

Test dag idag.. kan man stadig eller er det slut ?

Idag skal jeg ud og ride. Det er planen/ tanken / meningen og måske vil nogle tænke "jamen sagde hun ik lige at hun havde mange plukveer?"
Korrekt - men jeg har ik haft så slemme de sidste par dage så håber lidt på, at det bare var en kort "fornøjelse" (gu var det røv en fornøjelse.. nej de gør ik ondt, men jeg vil nu heller være dem foruden). Så jeg har tænkt mig at forsøge at ride i aften for lige at tage en tester på kroppen om hvad den synes om det.
Brokker den sig så må jeg jo erkende at det hedder nul ridning fra nu af (hvilket jeg synes er temmelig tidligt), og gør den ikke så forsætter jeg lidt endnu.

Så det bliver lidt en test aften. Hvad mon udfaldet bliver ?

Forleden aften lavede jeg disse små øvelser derhjemme (hvilket maven sjovt nok IKKE brokkede sig over)

50 kettleswings (6 kg)

3 * 10 stiff leg row - kettlebell 6 kg

3 * 10 upright row (kettlebell 6 kg)

3 * 10 Kick backs (på hver arm 5 kg håndvægt)

3 * 10 Standing shoulder fly (se billede længere nede)

25 "bøj ned til hver side" inkl 6 kg kettlebell (dvs du har kettlebell i hånden og bøjer kun i overkroppen. Til siden således at kettlebell kommer forbi dit knæ og op igen. Husk at brug dine mavemuskler til denne - de skrå!)

Så ik det vilde, men bare lige et hurtigt lille 10 min "pass". Fik lige pulsen op med kettlebells swing og en snert af varme i skulderne. 5 kg er ingenting i forhold til hvad jeg plejer, men da jeg jo har holdt lang pause og har læst mange steder, at man ik må tage for tungt under graviditet, så passer 5 kg nok meget godt pt.

Billede source : http://noprogresswithoutpain.blogspot.com

Ingen kommentarer: