mandag den 17. februar 2014

Mandags motivation !!

Yep - mandag igen igen...

Jeg fik mig en overraskelse i fredags.. her sad jeg og regnede vitterlig IKKE med at kæresten havde købt blomster eller andet da han gentagne gange har sagt, at det der Valentines noget var noget opreklameret noget osv osv.
BUM.. så smækkede han ellers lige en af de smukkeste buketter op for mig!!! Tal lige om at blive overrasket - på den fede måde !

Her er et billede af den - er den ikke smuk? Jeg elsker friske blomster og ville ønske jeg havde penge nok til at få det hver uge, men man må jo nogle gange prioritere og så står friske blomster altså ikke øverst på listen. Hvor meget jeg ellers elsker dem.

Jeg synes det var (ER) en meget smuk buket. 


Mandagens motivations billeder kommer her :








Source: Pinterest.com

Ha en skøn mandag !!!

Ingen kommentarer: