fredag den 4. september 2015

Juice time !

Jeg havde lyst til en grøn juice, så hvorfor ikke lave en.

Uhm....

Her er hvad jeg lavede den af :

2 pink lady æbler
1 stor håndfuld frisk spinat
4 cm frisk ingefær (ca og jeg kan godt lide man kan smage ingefæren, så er du ik fan af det så put mindre i)
½ citron
3-4 stilke bladselleri
3 gulerødder (jeg havde kun nogle små gnallinge tilbage men det svarede ca til 3 stk)

Put det hele i din juicer. Kør det igennem. Pep den færdige juice op med lidt isterninger. Vupti - færdig !



Jeg er ellers mega frustreret pt. Arg.... come on.. Jeg spiser indenfor få antal kcal og tracker det på min app. Jeg er blevet klart mere aktiv (dvs jeg bevæger mig mere, men dyrker endnu ik rigtig sport) og jeg får sovet bedre.
Alligevel formår jeg ikke at gå ned i hverken cm eller vægt og det frustrere mig gevaldigt. Eller rettere sagt jeg har haft taget lidt på og så er det ellers bare blevet siddende.
Fuck hvor jeg bare glæder mig til at kunne få sved på panden igen og få rørt mig ordentligt. Det andet her er en KILLER!!!

Ingen kommentarer: