mandag den 28. september 2015

Motivations billeder

Jeg skulle have været til fys idag, men det blev desværre aflyst. Det fik mig dog alligevel i humør til at se på lækre motivations billeder.





Source: Pinterest.com

Jeg havde planer om at få lavet mine squats i weekenden og da jeg gik fra fyssen i fredags var jeg også top motiveret. Hvad gik galt så? Intet andet end jeg synes ikke jeg fik tid til det. Fåååååårk hvor jeg mangler timer i døgnet. I princippet skal jeg bare prioritere det ind i min hverdag - I know, men det er nemmere sagt end gjort. Jeg kan nogle gange sidde og tænke "hvordan søren får jeg tid til at træne når jeg engang må?".
Det vil jo alt andet være nemmere når jeg lige kan hoppe ind i min lille bil og køre ned og træne. Det at have en meget aktiv dreng på 14 måneder omkring en mens man træner er nærmest umuligt. Jeg har forsøgt meget let ved ex at lave nogle kettlebell swings som fungerede fint sålænge han ik var i nærheden, men det er de aldrig særlig længe af gangen. Jeg forstår nu godt de mødre med flere børn, at de kan have det svært ved at finde tiden til at træne.
Jeg er simpelthen NØD til at få det presset ind i hverdagen, men hvornår? Om morgenen - ja det var en mulighed som nok pt er mest optimal og begge unger sover for om eftermiddagen foregår tiden med at lave aftensmad, tjekke op på lektier, underholde mindste barnet, spisetid,  & derefter putte tid. Dvs at klokken bliver hurtigt 21 og der er jeg mega smadret og orker ikke at træne. Jeg har endda tendens til at falde i søvn når den store puttes.
Der var en periode hvor jeg trænede sent på aftenerne og jeg erfarede at jeg sov mega dårlig om natten. Det var simpelthen for tæt på sove tid at træne for mig. Nu er mine nætter pt ikke engang super optimale pga en lille fyr som stadig ikke sover igennem, så tanken om at jeg også skal sove dårligt/uroligt pga træning er ikke super tiltrækkende.
Det optimale for mig ville være at træne lige efter arbejde eller inden. Så jeg må vist hellere igang med at mentalt lade op til det... så er jeg lidt længere når jeg rigtig kan gå igang med fysisk træning!

Ingen kommentarer: