tirsdag den 13. oktober 2015

Endelig!!!! Det går fremad

Yes.. endelig må jeg køre bil! Det har jeg godt nok savnet at kunne. Mest fordi jeg dermed ikke behøver at være afhængig af andre, men også fordi det er et skridt på vejen i at være tilbage "til normal hverdag" igen.
Det føles så fedt. Jeg var helt happy og glad den dag hvor jeg kørte igen første gang efter alle de her måneder.

Det betyder at jeg nu lige skal træne lidt i at køre korte ture først, men at jeg så snart kan køre i bil på arbejde.
Når jeg er i bil derind kan jeg bedre have trænings tøj med og dermed også komme ned og træne lidt. Jeg spurgte min fys forleden dag om hvornår han mente at benet var stærkt nok til at kunne små hoppe på det. Det vidste han ikke med sikkerhed så det skal vi lige undersøge, men crosstrainer og kondicykler må jeg jo gerne og jeg må jo stadig gerne træne overkrop som normalt.
Vi har et smith stativ som jeg har planer om at træne squats i. Umiddelbart er jeg mest fan af at gøre det frit, men tænker at det vil være godt for mig her i starten at blive støttet lidt at stativet og så er det jo klart målet at gøre det frit.

Det bliver bare SÅ fedt!!! Jeg glæder mig super meget.

Ingen kommentarer: