onsdag den 28. oktober 2015

Total grineren.. men ikke desto mindre er det jo sandt!!

Nemlig dette :

Kan det virkelig passe at denne kvinde løb et maraton uden at folk vidste om det? Altså uden at hun postede omkring det på diverse medier?"

Jeg smilede og grinede lidt indvendigt da jeg læste opslaget fra Popsugar (som er en af de blogs jeg følger - måske følger du den samme?).

Ikke desto mindre er det jo sandt.. kan det virkelig passe at ingen vidste om det og at hun virkelig ikke postede om det på alle diverse tænkelige medier?
Det virker legitimt og ret fornuftigt for det betød nok ikke noget for hende om hendes omverden vidste om det. 
I princippet er det jo korrekt. Det gjorde ikke hendes oplevelse eller selve løbet bedre efterfølgende ved at fortælle om det. 

Jeg synes det er en humoristisk måde de har skrevet oplægget på som ex "er det ikke meningen med at løbe de 42 km at alle folk ved om det? Er det virkelig overhovedet sket hvis ikke du får indviet din morgenmad på selve dagen, dit outfit lagt frem dagen før eller hvad med et lille selfie for hver km du har løbet undervejs?"

True!!! hihi



Jeg poster da selv herinde om nogle af mine træninger. Ikke alle og jeg opdatere heller ik ALTID min private facebook med når jeg har været afsted i fitness centret. Jeg havde en kort periode hvor jeg gerne postede når jeg havde trænet og synes det var enormt lækkert hvis folk liked mit opslag, men gjorde det min træning bedre? Nej.
Jeg kan føle mig mere forpligtet til at komme afsted hvis jeg ex her har skrevet om at jeg har planer om det, men min verden falder ikke sammen hvis det ikke altid er tilfældet. Jeg står jo ikke til ansvar for andre end mig selv i princippet. Jeg er ikke en træner som afvikler hold eller lægger opslag ud over at du bør joine mig. 
Hvis det var tilfældet ville jeg klart mene at jeg havde forpligtigelse overfor andre end mig selv, men sådan er det jo ikke vel :)


Ingen kommentarer: