onsdag den 14. oktober 2015

MIA... !

Total Missing In Action.... I know!

Fuck - jeg som troede, at jeg havde en del at se til før i min hverdag, må da indse at det var ingenting i forhold til nu. Ja ok - dertil kommer så den evige træthed... Træt,.. træt med træt på. Dejser om ved en 22 tiden (nogle dage allerede omkring 21) og når bare på ingen måde alle de ting jeg gerne ville. Jeg orker heller ikke at stresse rundt og tja.. mit tempo (gå tempo) er stadig pænt langsomt så det sætter en narturlig begrænsning pt, men jeg håber da på snart at være oppe i gear igen.

Nu her er det efterårsferie og jeg har taget lidt fridage og nyder dem i det jyske med hele familien hos svigermekanikken. Den skal stå på :

  • gåture i skoven
  • græskar mænd - laves til lygte/lanterner
  • kastanje mænd
  • cykelture
  • biograf tur - Hotel Transylvania (hurra for unger for så kan man se tegnefilm .. he he)
  • svømmehals besøg
  • god mad & rødvin, samt tegn&gæt
ha ha ha... jo jo.. der er skam allerede planlagt en masse aktiviteter, men det er nødvendigt når der er mange timer i døgnet og en dreng med krudt i røven. he he.. så er det heller ingen hemmelighed, at vi voksne jo heller ikke er super gode til at sidde stille alt for længe, og nu hvor jeg kan gå mere og mere, så vil jeg naturligvis gerne omkring.

Her i weekenden var vi en tur i Sverige med et vennepar. Den stod på ren afslapning og hygge. Fedt lige at starte en efterårsferie med en hygge tur.

Vi var ude og kigge efter svampe, men da det er lidt sidst på sæsonen fandt vi ikke helt så mange. Dog nok til at kunne lave en lækker sovs til aftenens røde bøffer.
Derudover bål med skumfidusser, hulebyggeri, lege og gåture.

 Sverige og deres natur er bare et smukt syn !!
Ren terapi for sjælen :-)

Ingen kommentarer: