torsdag den 17. september 2015

Grimme tæer.. ja ja.. men de er ikke længere i en skide gips!!

Hallejuja... Hvem skulle have vidst at d 15/9 2015 ville blive så god en dag?

Den skide rådne gips (belive me.. min fod duftede ikke af violer) kom endelig af og jeg skal nu gå med en såkaldt walker støtte støvle den næste måned. Derefter burde jeg kunne gå helt uden noget. Faktisk skal jeg over den næste måned gå mindre og mindre med støvlen, således at den så helt er væk om 1 måneds tid.
Shit det er vildt!!!

Jeg var i bad i tæt på en evighed. Kæresten kom og kommenterede på det "hold da op hva skat... !! Du har været i bad i 1 time". Dog ikke under bruseren i en hel time, men jep det tog vist et godt stykke tid lige at frigøre min fod for al den ulækre hud der sad. Du tænker garanteret ikke over det, men er du gal hvor man "skifter ham" over tid. Du skal tænke på, at det er hele 4 måneder min fod ikke har været ude (jo 2 gange af meget kort varighed da jeg fik lagt ny gips men det var uden at blive vasket eller andet, så tæller ligesom ik).
Det var helt vildt... jeg vil ikke gå i detaljer, men nøj.... der var meget der lige skulle vaskes væk. Så når man pludselig kan bruge lang tid på barbering (igen - du drømmer ikke om hvor lange hår der kan dukke op inde i sådan et gips ben), hårkur, eksfoliering osv. så tager badet pludselig lidt længere tid end blot 10 min.
Ahhhh....... hvor havde jeg savnet det!

Jeg kan slet ikke helt forstå det. Det er ret vildt i min verden at jeg nu ikke længere har gips på. Næste bliver at få overtalt hjernen til at stole på at jeg godt kan gå uden noget støtte overhovedet og benet IKKE brækker. Hvorfor skulle det dog det?? Lægen har sagt at det var fint osv.

Jeg så dog røngent billederne og man kan altså stadig se en fin linie mellem de 2 knogler, så helt vokset sammen er det ikke endnu. Dog er det vokset nok sammen til at jeg som sagt skal gå uden gips, kun have den her støvle på i en "kort tid" og jeg er igang med genoptræningen.

Woop woop.... Genoptræning kommer til at starte med til at være en del udspænding, balance og smidighed. Man er pænt stiv i leddene siger jeg bare, men hellere stiv og de fungere end ikke.

Jeg var lige ved at fælde en tåre da jeg lå om aftenen d 15/9. Jeg har ventet i en evighed på at den kom af så det at den rent faktisk var væk var en stor oplevelse. Jeg er bare happy over det.



Se min fine nye ven... Det minder lidt om en moonboot støvle krydset med en skistøvle hvis du spørger mig. ha ha ha.
Nøj hvor var det godt at kunne komme i sine jeans som jeg ellers ikke har haft på i MANGE måneder! Det var næsten som dengang jeg var gravid og ikke kunne gå i mit normale tøj, for så nu at kunne bruge stort set alt! Så fedt !!!

Jeg tror endda jeg kommer til at kunne køre bil om lidt over 1 måneds tid. Woop woop.. perfekt!

Ingen kommentarer: