mandag den 14. september 2015

Motivations billeder

Jeg kæmper med mine tanker .. hvorfor.. fordi de er negative omkring mig selv, men også fordi jeg tænker på mad HELE tiden.
Det er sgu ikke sundt. Det er ihvertfal ik godt for mig og min vægt, som pt har været stigenden over de sidste par uger. Nok fordi jeg som sagt tænker på mad nærmest hele tiden og dermed også tricker min hjerne til at synes den er sulten. Jeg er simpelthen nød til at finde et mere behageligt leje og komme mere ind i mig selv og mærke efter om jeg virkelig ER sulten, eller det bare er mig som synes jeg har lyst til noget.

Kender du mon det? Er du også en som et eller andet sted har følelserne med i det du spiser? Jeg kan ihvertfal ikke komme på andet end at det må være fordi jeg ikke er helt mentalt ok, og at jeg så derfor ikke får mærket efter og forsøger at dulme hvad det nu end er som er galt.
Jeg ville ikke umiddelbart sige at det var sådan jeg var, men måske jeg må erkende, at jeg også er en af dem for når jeg er hjemme og arbejder og dermed ikke bevæger mig, så bør jeg jo ikke kunne spise noget nærmest hver 2 time.
Det er ikke kun usunde ting jeg spiser. Jeg får ofte måltider som indeholder en del protein og grønt, men jeg finder mig alligevel nogle dage sulten kort tid efter. Sådan bør det da ik være?

Mine motivations billeder er disse for idag :




 Shit en smuk røv hende her har...

Jeg gad godt at være lige så fin og trænet som hende her, men må erkende at jeg aldrig kommer til det. Jeg har simpelthen ik rygraden til det.. ..
 
Source: Pinterest.com

Jeg fik lavet en god grøn smoothie den ene dag som holdt mig utrolig mæt længe. Det vil jeg prøve igen her en af dagene og se om det har samme udfald. Jeg er med i en lukket gruppe på facebook hvor vi forsøger at tabe os og man melder derfor ind hver fredag om hvad vægten er (den pågældende fredag). De sidste 2 gange har det været en højere vægt end ugen, før jeg har måtte sende ind. Suk...
Det er over 1 måned siden at jeg var under 60 kg. Det er endnu længere tid siden, at jeg var tættere på mit mål end jeg er nu. Efter sommerferien har jeg ikke rigtig kunne komme af med det igen.

Som skrevet tidligere bruger jeg min app, men må jo erkende at jeg ikke har overholdt de 1200 kcal som den er indstillet til. Den fortæller mig at jeg gennemsnitlig ligger på 1300-1400 kcal. Det er jo ikke super meget og ville skam også være helt ok hvis jeg var mere aktiv. Jeg har for mange "røde dage" (dvs dage som kommer over 1200 kcal) når man kigger over en længere periode og tja.... så giver det vel sig selv at man ikke taber sig.
Selvom jeg godt kan finde på at sidde for mig selv og sige "jeg fatter det ikke".. ha ha ha ha,... hvor dum må man være.. ha ha ha... sort på hvidt så spiser jeg ikke det som jeg havde planlagt.

Du har læst det før - jeg elsker kogebøger som du kunne se i et tidligere indlæg, hvilket også betyder at jeg køber forskellige som omhandler forskellige "livstile". En af de nyeste var jo om paleo, en om opskrifter på faste måltider osv. Jeg har en del LCHF kogebøger, så jeg kan ikke lige sige at jeg har låst mig fast på noget bestemt. Jeg går også ind for at man skal finde ud af sin egen krop og forsøge sig lidt ad og se hvad der passer bedst til en selv. Hvad der er godt og fungere for dig er jo slet ik sikkert, at det fungere super fint for mig.

Jeg må bare forsøge at kæmpe videre med alle mine tanker. Lidt mere om det i et andet indlæg jeg har liggende...

Ingen kommentarer: