fredag den 6. november 2020

Fredags favoritter og planer for weekenden #9

 Faktisk synes jeg ugen har været så travl, at jeg slet ikke har nået at lægge planer for weekenden. Jo altså vi har nogle planer for lørdag aften, men ikke sådan lige for selve lørdag dag og heller ikke for hele søndagen.

Jeg tror jeg vil udnytte det og slappe lidt af på søndag. Søndag er jo ridedag, så jeg har altid den som en ting der er planlagt for den dag.

Selv manden spurgte om det kunne passe, at vi ingen planer havde for weekenden. Vi er nu en familie som altid finder på noget at lave. Det er dælme sjældent at vi intet laver. Nu får vi se. Personligt vil jeg gerne nå en træning i morgen, og vil gerne se om lillebror kan finde ud af at spille Afrikas Stjerne. Jeg kan nemlig ikke helt greje om han er for lille til det endnu, men tænker vi giver det et forsøg. Jeg kan godt lide at spille brætspil eller andre spil med dem. Jeg synes det er så hyggeligt, og er med til at bringe os sammen. 

 

For et par weekender siden bagte jeg disse kanelsnurrer. Det er jo ligesom en kanelsnegl, bare "foldet" på en anden måde. Nu elsker jeg kanelsnegle og naturligvis var disse også super gode. Måske vil jeg gå så langt, at sige at de bliver en smule blødere i dejen når de er lavet på denne måde. Ellers så kan det være selve opskriften som gjorde det. Det kan jeg ik sige med sikkerhed, da jeg kun har lavet dem 1 gang udfra én opskrift. Så jeg kan ikke pt sammenligne.

Ulempen ved at bage det selv er, at man dermed har en masse hjemme og jeg er super dårlig til at smide det ud, så det betyder med andre ord at jeg spiser ret så meget af det hjemmebagte. Mere end jeg burde... 😄

 


Lige pt kan jeg ret godt lide at se "Emily in Paris". Total tøse serie, men selvom der er en masse i, som til tider får hende til at fremstå lidt naiv, og selve serien ikke ligefrem altid virker super troværdig (hun er super ung, skulle angiveligt træde i stedet for sin chef til en samarbejds aftale hos et bureau i Frankrig. Uden at kunne et ord fransk og samtidig have super meget erfaring), så synes jeg stadig den er underholdene.

Den er sød og nem at se. Generelt kan jeg godt lide søde nemme tøse serier, men jeg ved at med denne er jeg ikke den eneste. Jeg har set, at flere af dem jeg følger på Insta også ser/har set den. Jeg så nu selv reklamen for den, og valgte at det var en jeg godt gad se, inden jeg opdagede at andre så den. 


Nu går vi jo koldere tider i møde og jeg har i år investeret i 2 nye veste. Begge i uld og nøj hvor er de bare skønne. En i sort og en i koksgrå. Det er dejligt at kunne have nogle ellers tynde trøjer på længere tid, når nu man holder sig varm med vesten på. Det er også skønt at trøjerne bliver brugt med en anden stil, for det er jo en helt anden trøje/skjorte med sådan en vest udover.

Derudover er det jo total mode med veste i år - så helt umoderne er jeg så ikke... hi hi 😊


 

Ellers håber jeg bare at du får en skøn weekend !


Ingen kommentarer: