mandag den 12. november 2012

Hvordan kunne jeg misse det ????

Jeg er et dårligt mennesker, slem, dårligt opdraget, forfærdelig, glemsom - bare helt igennem grusom.... !!

Eller måske ikke. :-) Men hvorfor så komme med denne udmelding ? Jo fordi jeg har været så forfærdelig uopmærksom, at jeg ikke engang har tænkt over at min blog har rundet 1 år. Hvordan skete det lige ? ha ha ha ha..

Vi er endda mange dage over. Helt præcis 74 dage !! WHAT ??? Jeg kan nu ikke lade være med at grine lidt af mig selv. Det er jo ikke værre end som så, men det føles nu en smule som om jeg har glemt en god venindes fødselsdag og ikke engang har undret mig over, hvorfor jeg ikke blev inviteret med til festen.

Nææ i stedet for at træde mere i min manglede opmærksomhed, min glemsel osv så tror jeg hellere jeg vil fokusere på hvor hurtigt det år er gået. Jeg var ikke særlig aktiv med den i starten og tænkte nok bare, at bloggen mest var skabt til kun at blive læst af mig. Et sted hvor jeg "online" kunne komme af med lidt af mine tanker og meninger. Nu har det så udviklet sig til et mere dybdegående "forhold", som gør min hverdag lidt sjovere.
Hvor er det skønt at tænke på ikke sandt ?

Tror endda jeg vil skynde mig at bage en lille (læs: stor) kage i denne anledning. Det er da en fantastisk anledning til at bage en kage. Elsker jo at bage kager og ved enhver given lejlighed så skal man da udnytte situationen ikke? hi hi.....
I 1 års gave ønsker siden sig at blive mere udviklet og endda få lidt mere finesse på sig. Blive mere lækker, let tilgængelig. Med andre ord - en ansigt løftning. Tror måske endda jeg vil gå såvidt at jeg vil sige, at den ønsker sig et nyt navn... Og jeg ved allerede hvilket et det skal være !

Men jeg siger det ikke før end siden er "trimmet" og gjort lækker. Så du må væbne dig med tålmodighed og huske at følge med herinde :-)

Kommer du til festen ? Jeg skal nok huske at sende invitationer ud...

Ingen kommentarer: