mandag den 5. november 2012

High Five for Friday #10 ... mandag

Jeg har altid gode intentioner om at få skrevet lidt ned hvad som har været godt ved ugen, hvad jeg synes det evt er fedt ved fredagen og hvad jeg skal lave i weekenden af mere spændende ting.
DOG... når jeg det desværre aldrig om fredagen. Starter på min billede collage, tænker det igennem, men sørme om jeg når at få postet det.. ihh altså.. hihi

Så endnu engang er vi nået til mandag og her er hvad jeg havde af "High Fives for Friday" i fredags.


1)     Ahhh det er blevet efterår som vi vist alle har bemærket og dermed kan man få lov til at hoppe i de lidt mere vinteragtige klæder. I mit tilfælde kunne jeg for første gang i år hoppe i læderbukserne i sidste uge. Skønt for synes de er så fede. De er både fede at have på, men ser jo også super fede ud.
2)     Nøj en ride uge … Hvor fedt !! Med dette mener jeg, at jeg var ude og ride 4 ud af 7 dage og den sidste dag kiggede jeg endda på heste, da jeg var en tur forbi Dyrehaven og nyde årets Hubertus jagt. Indlæg om denne dag er på trapperne.
3)     Sidste uge var vi blandt andet i Jylland hos sviger mekanikken og den ene dag var vi ude og trave lidt på ”heden”. Ved faktisk ikke om det var en heden, men landskabet var smukt, bakket og fyldt med lyng. Jeg elsker naturen!
4)     Motion skal jo til og hvorfor så ikke udforske lidt af ens nær område? Det er jo oplagt at se lidt deromkring hvor man nu bor. Man får større kendskab til området, men samtidig er man heller ikke nødsaget til først at hoppe ind i bilen osv. Denne aftens gå tur bragte os forbi Møllen, som jeg nu har boet tæt på i knap 1 år, har kørt forbi adskille gange (udefra vejen), men som jeg aldrig har været henne og kigge på tæt hold. Nu var det tiden til det, plus den ”lå ”på vores lille gå tur.
5)     Kage, kage, kage.. hmm… tror ikke der går en uge uden at jeg bage en kage. Kan nogen af jer mon huske, at jeg pep lidt over at kæresten synes jeg bagte for meget? Nu får vi gæster begge weekend dage, og gæt hvad han spurgte mig om. ”Bager du ikke en lækker kage skat?”.. nåå ser man det hva? De er åbenbart ikke helt så dårlige når alt kommer til alt J
Jeg bagte disse fine lyserøde nogle hos svigerforældrene til aftenkaffen og de blev faktisk helt gode. Uhmm chokolade (som altid) med alm. Cream frosting.
 
Denne uge skal jeg jo så bage noget andet til weekenden, men som altid så bliver det ikke en svær ting. Eneste store udfordring kan være at beslutte sig, men med gæster både lørdag og søndag så bør der være rig mulighed for det.
Ha' en dejlig uge derude.. vi ses snart igen :-)





















Ingen kommentarer: