mandag den 7. juli 2014

Mandags motivation!

Sikke en skøn uge sidste uge var. Jeg var (indrømmer det) lidt bekymret for om vi kunne få tiden til at gå, når nu min søn havde sommerferie og mig som er lidt mindre (læs: en hel del) mobil end ellers.

Det blev slet ikke et problem. Vi har råhygget os. Været på stranden, naturlegeplads, i biografen, badet hos venner i deres badebassin (et af de større), bagt kage, set film og spist jordbær i lange baner, samt grillet og slappet af. Nydt de lune aftener ude og bandet de varme nætter langt væk.

Nøj - jeg ved ikke med dig, men jeg kæmper lidt med varmen om natten. Det er monster varmt hvis du spørger mig! Pyh... Den sidste uge er jeg også virkelig blevet "angrebet" af væske i kroppen. Mit ansigt, hænder, fødder - specielt fødderne er slemme. Jeg har seriøst fået hobbit fødder!
De ser forfærdelige ud, men ikke nok med udseendet (det kan man vel leve med) - jeg kan mærke at min hud føles som om den er spændt til bristepunktet. Det er faktisk ikke så rart.
Jeg forsøger at drikke så meget vand som overhovedet muligt (hvilket resultere i at jeg er på wc ca hver halve time.. ha ha)

Dagens billeder :

Damn en fin numse - og lægmuskler for den sags skyld... 



Source: Pinterest.com

Ha en skøn mandag - en ny uge er startet.. yeah!!! 

Ingen kommentarer: