fredag den 6. december 2013

Denne uges træning & update ang challenge - pushups

Børnefri uge = klart mere træning lagt ind. Ikke så meget nyt idet. Nogle ville sige det er helt hul i hovedet at jeg deler det sådan op. Måske ja, men det fungere for mig og jeg kan ikke finde energien til at stå op kl 05 om morgen eller træne kl 21-22.00 de andre uger. Så pt er det sådan her det fungere.

Mandag : skulle have været styrketræning, men jeg orkede ik :-)

Tirsdag : Holdtræning

Onsdag : ride

Torsdag : hviledag

Fredag : hvile dag (julefrokost)

Lørdag : ride

Søndag : Holdtræning

Dermed endnu engang en ok tætpakket uge.

Uh.... var til en omgang Puls/styrke som holdtræning i tirsdags og når jeg er af sted så er holdet kanon. De kører lidt samme serie hver gang i deres puls del, men jeg har ikke helt været med længe nok på holdet, til at jeg har fundet ud ad den endnu. Det kommer nok. Jeg gør bare mit bedste i mellemtiden.
MEN.... for pokker hvor havde jeg en dum ankel (faktisk ankler) dagen efter. Nøj hvor gjorde de ondt. Piv piv... jeg humpede rundt som en anden såret kriger.
Jeg må have lavet et eller andet tvist undervejs til træningen som jeg ikke har bemærket for jeg har hverken faldet, stødt den ind i noget eller gjort andet som kunne give så fine smerter. Av av... Heldigvis er der jo ikke lagt en omgang cardio ind i programet før end søndag, så det går nok.

Jeg er stadig igang med mine push ups. Hvad med dig ? Jeg kan ikke lave Diamanten på tæerne endnu. Jeg ved heller ikke om jeg kommer til at kunne det.
De andre går fint på tæer og er jeg lidt træt i det den pågældende dag så laver jeg dem på knæ. Heller det og få dem lavet end slet ikke at få det gjort.

Jeg har ikke sat et indlæg ind omkring hvad man kunne vinde.. for tja.. ingen har skrevet sig på, så er der jo ikke meget konkurrence i det vel ?

Så hvis du har undret dig over det, så ved du nu hvorfor. Lidt øv, men sådan kan det jo gå. Jeg var ellers i tænkeboks og var rundt om mange spændende områder (synes jeg selv) for at komme på gode præmier, men men ... de kan jo gemmes til en anden god gang.


God fredag til jer alle derude :-)

Ingen kommentarer: