mandag den 2. december 2013

Mandags motivation !

Bum.. så er vi i fuld gang med december. Husker du at få trænet lidt nu når vi går al julemaden i møde? Heldigvis bliver flere og flere opmærksomme på, at man ikke behøver at have brun tyk sovs til, før end at det bliver en god julefrokost.

Jeg må indrømme, at jeg endnu ikke er kommet helt i julestemning. Derudover kæmper jeg lidt med motivationen til at få trænet. Sidste uge var helt uden træning... var simpelthen for træt, så tænkte at det var bedre at få sovet ud.
Denne uge er jeg heldigvis så mere udhvilet, men lige idag føler jeg mig mega drænet. Har haft en lang diskution med en veninde, som blev kørt helt ud på et side spor for så at få en drejning som var meget uventet. Ved ikke om det bare er mig, men sådanne situationen kan virkelig dræne mig for energi. Jeg tror det er fordi jeg bekymre mig om andre, hvad andre tænker og hvordan andre har det. Når de så giver mig en masse bøvl som jeg skal tage stilling til, så bruger jeg utrolig meget af min energi på det.

Dagens træning er ihvertfal droppet. Jeg har en aftale i aften så når det ikke inden, men hele ugen er også proppet med aftaler og træning. Things to do.... so little time ;-) But hey...  I love it !

Her kan du måske i det mindste finde lidt inspiration








Pssst... se lige hendes ryg... nøj... gid det var min - synes den er så smuk.




Source : Pinterest.com


Ha en skøn mandag !!!

Ingen kommentarer: