tirsdag den 26. november 2013

Cirkel træning i FW

I weekenden var jeg med på cirkel trænings holdet og jeg må indrømme at jeg ikke er super imponeret over det.

Ved ikke hvorfor, men hovedsagligt vil jeg tro at det er pga vi stort set KUN var på maskiner. Plejer du ikke at kunne lide styrketræning ? Det synes jeg da du altid siger.... ?? 
Jo true - jeg er vild med styrketræning, men jeg er ik vild med at man skal nå at indstille hver maskine i både afstand og antal kg indenfor de 15 sek der er tilrådighed mellem hvert "pas".

Jeg synes det var utrolig kort tid, og jeg brugte på nogle af maskinerne klart mere end 15 sek (hvilket er RET kort tid) og dermed har du jo så det kortere tid på selve stationen.
Der var kun 2 mellemstationerne med stepbænke til at få pulsen op - personligt kunne jeg godt have brugt 1 mere således at man havde 3 med pulsen op og man kunne lægge 2-3 styrke/maskiner og så en puls og 2-3 maskiner osv.

Ja ja.. nu er det prøvet og jo jeg tager det måske igen en anden gang. Et andet minus var at der ikke står at man helst skal være varmet op inden timens start.. så jeg brugte det første stykke tid på at have mindre belastning på end ellers da jeg jo på ingen måde var varm. Jeg skulle ikke nyde noget af at lægge ud med mange kg på en kold krop!!!
Sidste lille (læs:kæmpe) minus var at træneren var 10 min forsinket !!!! Det er vel og mærke hold som varer 25 min ad gangen og jeg var da lykkelig for at jeg havde booket dobbelt op, men jeg blev alligevel temmelig irriteret over at vi mistede så lang tid af timen. Hans undskyldning var at toget var forsinket, men hvis du spørger mig så burde han under alle omstændigheder have taget et tog i bedre tid inden timen. Ja ja toget kan have været forsinket, men hvis du havde booket ind at du ville være der 30 min før så tvivler jeg dog på at du var kommet 10 min for sent.... men nok bare mig... :-)



Det hjalp ikke lige at receptionen sagde han ofte var forsinket ! Jeg kommer til at skrive en lille kommentar til centret omkring det, for det burde lige nævnes for personen/træneren.

Til gengæld var det fedt at få brændt noget energi af og følelsen af små ømme muskler. Var godt sulten da jeg kom hjem og orkede ik at lave det store, så for en gangs skyld røg der en rugbrøds mad ned. Salat fra dagen før inkl dressing og med en portion tun på toppen samt en makrel mad.. uhmmm det var godt. Nå ja ½ avokado med lidt chili mayo på også.

Er der nogen af jer andre som har prøvet cirkel træning i jeres center ? 

Hvad er jeres oplevelse af det ? 

1 kommentar:

Anonym sagde ...

We stumbled over here by a different website and thought
I might as well check things out. I like what I see so i am just following you.
Look forward to finding out about your web page again.

My page :: HVAC Simi Valley