mandag den 18. november 2013

Mandags motivation !!

Mandag igen igen.... Har du haft en god weekend ? Nydt den? Fået trænet lidt ? Eller måske slappet af, set en masse venner / familie, ryttet op, fikset hjemmet eller noget helt helt andet ?

Mine svigerforældre var på besøg hos os denne weekend. Det har været super hyggeligt. Dejlig afslappende med en masse hygge inde over og samtidig har vi da lavet lidt hver dag. Oplevet noget, men også husket at nyde hinandens selskab.





Source: Pinterest.com & Tumblr.com

Åhhhh.... hendes skuldre er SÅ smukke !! (Det næst sidste billede - sort/hvid). Jeg ville ønske jeg havde så flotte markeret skuldre / overarme. Jeg synes hun er super feminim og stadig kan man se at hun har mange muskler.
Flot sat samment !!

Hvad med dig? Husker du at få trænet nogle af de muskler og ikke kun lægger en masse cardio træning ind?
Som du forhåbentlig ved, så gør styrketræning dig IKKE til en bøf. Tværtimod så er styrketræning med til at få din krop til at stå flot og tonet, samt du vil uden tvivl have det super godt med dig selv, over du ikke længere synes Netto poserne er mega tungene.

Jeg kan KUN anbefale at starte på styrketræning. Start naturligvis i det små og start med 2 kg hvis du synes de giver dig sved på panden efter første runde af 12 rep.
Hvis ikke så prøv evt næste gang at gå 1 kg højere op.

Idag skal jeg lave lidt styrketræning og jeg GLÆDER MIG.... som et lille barn. Det er såååååå lang tid siden sidst (eller sådan føles det) og jeg glæder mig til at have spagetthi arme og ømme baller i aften !! Capow  - here we go !

Ha en skøn mandag !

Ingen kommentarer: