fredag den 8. november 2013

Ahhh du kære fredag - så kom du endelig !!!

Lige idag er jeg sååååå klar på, at det er fredag. Ved ikke hvordan du har det, men nogle gange er fredage mere tiltrængt end andre :-)

Denne uge har været god, men lidt crazy på en måde. Måske har det også noget at gøre med, at jeg denne uge har sovet mere eller mindre super skidt, stort set alle dage. Batterierne er derfor ved at være godt tømte.

Måtte ty til en protein bar igår som mellemmåltid inden en meget uventet omgang forældremøde... forberedt ? Nope ik på sådanne møder (som dukker op af det blå.. ha ha.. ej ik helt. jeg var bare ik opdateret), men på ik at falde om på vejen pga sult - yep.. derfor har jeg altid en protein bar liggende i bilen. Just in case... :)

I aften skal vi hygge med pizza, rødvin måske en lille omgang is... åhh jaa.. alt det som man nok ik bør fylde maven med, men ved du hvad? Jeg er såååå ligeglad idag. (hmm... det må være trætheden der skriger i kroppen at den vil have junk) Normalt går jeg ind for at man skal spise både af alt det sunde, men der må også være plads til at det knap så sunde.
Idag bliver en af de dage.

Igår var crazy - og var på farten til kl 21.30. Da jeg endelig kom hjem, var jeg ikke super sulten, så det endte med et par gulerods hapsere senere lige inden kassen kaldte. Istedet var jeg skrup sulten i morges og hvin... gru... rædsel... HA HA HA... jeg endte med at spise BÅDE min omgang græske (som forresten smagte himmelsk!!!) yogurth & en ½ bolle med syltetøj og ost.... Bum!
Det er straffen for at gå i seng på tom mave. Man kan ikke tænke realistisk dagen efter.. he he...

Fik smidt et enkelt træningspas ind i onsdags. Endnu en god omgang cirkel træning på jobbet. Desværre drillede mit puls ur, så hvad jeg endte med i virkelig at have brændt af aner jeg intet om. Dog fik jeg jo sved på panden og helt klart pulsen op, så ligegyldigt hvad var det stadig en god omgang træning.

Uh... samtidig måske en som kommer til at koste mig penge for jeg er blevet helt forelsket i de små kettlebells. Så gode...
Heldigvis har jeg snart fødselsdag, så hvis jeg ik ender med at købe en til mig selv inden, så ønsker jeg mig helt sikkert en i fødselsdags gave.

Ellers var det planen at jeg ville være startet på lidt yoga denne uge. Jeg kunne virkelig godt bruge at blive mere fleksibel og det er jo super godt for kroppen at blande både styrke, puls og lidt yoga.
Jeg har bare downloaded en App som jeg ville snuse lidt til. Planen var super god, men indtil videre har der endnu ik været tid og overskud til det. Forhåbentlig i weekenden. Jeg er NØD til at få rørt mig lidt. Om det så bliver at hoppe rundt derhjemme og brænde lidt af eller om jeg springer på yogaen - det ved jeg endnu ikke, men et eller andet skal laves.

Weekenden står på gæster, en tur på legepladsen og tja... hvad vi nu ellers finder på. Jeg ved kun at i dag skal den står på afslapning, råhygge og disneysjov så vi alle kan få lagt ugens travlhed bag os.

Hvad med dig ? Har du nogle spædende planer for weekeden? 
Eller er du lige så smask forelsket som mig i de små satans søde kettlebells ??

Under alle omstændigheder : GOD FREDAG !!!

Ingen kommentarer: