fredag den 22. november 2013

De kære skuldre og arme...

He he... kan du mon ane en muskel der ??

Jo jo.. den er der - men jeg giver dig ret i at den ikke lige viser sig fra sin bedste side hva?

Damn - det med at træne arme / skuldre og få dem til at fremstå tydeligt, det er sværere for mig end jeg troede. 


Jeg håber lidt på, at den næste måned her med push up øvelserne, vil hjælpe til med at få dem mere tonet. Samt at jeg vil helt sikkert forsætte med de øvelser jeg allerede gør. Dog kunne det være at jeg skulle undersøge nettet for nye øvelser. Hmm... det skader jo ikke. :-)

Ingen har endnu skrevet deres navn på i kommentaren ang. sidste indlæg og push up challengen som kører over den næste måned. Jeg tænker lidt at lægge en lille præmie på højkant til dem der fuldføre, men det kræver at du undervejs sender mig et billede af dig selv i en af øvelserne. Ja de billeder jeg modtager vil komme op på bloggen, men ingen billedere eller personer er dårligere end andre. Kom frit frem - jeg er overbevist om at du er kanon til det !!!

I et indlæg i næste uge vil jeg løfte sløret for hvad præmien bliver.. jeg går lige i tænkebox :-)

Men tænk på det som : god træning, du bliver bedre til noget du måske ikke var helt så god til før OG du får en ekstra julegave til under træet hvis det er dig som vinder.

OBS : Vinderen kommer til at blive fundet ved lodtrækning og det er kun dem som har tilsendt billeder samt skrevet deres navn i kommentaren som indgår i konkurrencen.

Ingen kommentarer: